Ansvarig receptionist till modern kontorsfastighet i Solna

Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-12-09


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Täby eller i hela Sverige

Om tjänstenNu finns chansen till ett riktigt spännande arbete i en energifylld verksamhet - rollen som ansvarig receptionist i en av Solnas snyggaste fastigheter kan bli din!Är du en servicestjärna som brinner för mötet med människor, gillar att arbeta i team och leda och organisera det dagliga arbetet?Då kan du vara den vi söker!
I rollen som ansvarig receptionist kommer du ingå i ett team om två personer där du är ansvarig för receptionen och konferensen. Du kommer även ingå i ett fastighetsteam inom Middlepoint där ni nätverkar, utbyter erfarenheter och stöttar varandra i den dagliga verksamheten. I den här rollen är du vår främsta ambassadör och kommer bli del av ett team som värderar service i världsklass, optimism, drivkraft och teamwork högt! Du är tillsammans med din kollega ansiktet utåtför fastigheten, vilket innebär att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration samt ordning och reda i huset.
I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat att;
Välkomna besökare och medarbetare
Ansvara för bokningar, konferens, catering m.m.
Hyresgästansvarig
Beställningar och inköp
Kontakt med leverantörer och kunder
Ronderingar
Fakturering, ekonomi och redovisning
Arbetsledning av ordinarie och extrapersonal



Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du gillar att jobba aktivt med både konferenser och möten och har ett affärsmässigt sinne och kvalitetstänk. Då du blir representant för fastigheten ser vi gärna att du drivs av att skapa mervärde för besökare och hyresgäster och utvecklar både vår serviceleverans och kundkrets. Du kommer guida och leda en ordinarie kollega samt extrapersonal vid behov, du behöver därför vara duktig på att kommunicera tydligt och skapa engagemang bland kollegorna.

Krav för tjänsten
Talar flytande svenska och engelska
Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
Bekväm med Microsoft Office-paketet
Avslutad gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande

Om AnställningAnställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställningStart: Enligt överenskommelse men senast februari 2025Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08:30-17:30
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Middlepoint AB (org.nr 556789-6864), http://middlepoint.se/

Arbetsplats
Middlepoint

Jobbnummer
9051424


Prenumerera på jobb från Middlepoint AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Middlepoint AB: