Ansvarig orderhandläggare till detaljhandelsföretag sökes!

ProfessionalConsulting / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Söker du avancerat orderarbete på en spännande arbetsplats? Trivs du med ansvarsfulla arbetsuppgifter och har goda kunskaper i Excel? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är ett framgångsrikt detaljhandelsföretag med 71 varuhus, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Det är ett expansivt företag som erbjuder roliga och stimulerande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar. De har idag över 1 100 anställda som arbetar antingen i vår kunds varuhus eller på deras lager, inköpskontor eller huvudkontor. På huvudkontoret i Upplands Väsby arbetar de i ständig utveckling med ekonomi, marknad, inköp samt IT. Majoriteten av företagets produkter importeras från Asien och Europa och distribueras till varuhusen via två centrallager i Sverige.
Vi letar nu för vår kunds räkning efter en noggrann konsult till rollen som outbound replenisher, en av de viktigaste funktionerna i organisationen. I din roll kommer du att beräkna och göra orderbeställningar med hjälp av det interna affärssystemet och ditt arbete kommer utföras i Excel. Du är inköparnas högra hand och arbetar med att göra beställningar från det centrala distributionslagret ut till varuhusen i hela Sverige.

Tjänsten är på heltid, du kommer att vara anställd som konsult via Professional Consulting och arbeta i kundens lokaler i Upplands Väsby under vanliga kontorstider. Uppdraget är på 6 månader med start så fort vi hittat rätt person.

Vi ser gärna att du som söker har läst ekonomi på gymnasiet, en KY-/kandidatutbildning i inköp eller ekonomi alternativt att du läst någon kurs i företagsekonomi eller likande. Du har väldigt goda kunskaper i Excel samt erfarenhet av administrativt arbete gärna med orderhantering. Som person bör du vara mycket noggrann och strukturerad. Rollen innebär direktkontakt med kollegor inom organisationen och vi söker därför dig med servicekänsla och social förmåga. Du är trygg i dig själv och tilltalas av att ha mycket ansvar.

Låter det som en tjänst för dig? Vi tillämpar löpande urval så sök redan idag!
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-06-16

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Jobbnummer
1911727

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: