Anbuds- och avtalskoordinator sökes!
tng / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos tng i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Konica Minolta Business Solutions Sweden AB ägs av Konica Minolta Holdings, Inc. i Japan, ett världsomfattande företag med 65 miljarder kronor i omsättning och drygt 30 000 anställda. Vi har
huvudkontor i Solna, avdelningskontor i Göteborg, Malmö och Helsingborg. I övriga landet samarbetar vi med ett 70-tal återförsäljare. Tillsammans marknadsför vi Konica Minoltas sortiment av
multifunktionsprodukter, digitala kopiatorer, telefax, skrivare och skannrar. Konica Minolta har funnits på den svenska marknaden sedan 1978. Vi är ca 125 anställda och omsätter 400 miljoner
kronor.
För Konica Minoltas räkning söker tng nu en anbuds- och avtalskoordinator.
Som anbuds- och avtalskoordinator kommer du att arbeta på Konica Minoltas storkundsavdelning som ansvarar för företagets anbud i ramavtalsupphandlingar, både till offentlig och privat sektor.
Avdelningens arbetsuppgifter är att ta emot och hantera upphandlingar och samla in och koordinera all information för sammanställande av anbuden. Avdelningen arbetar också aktivt med att bearbeta
marknaden. Man arbetar i projektform med att gå igenom och utvärdera upphandlingsunderlag, där du i din roll främst blir delaktig i att utforma och sammanställa anbuden och koordinera
informationsflödet från interna källor.
Storkundsavdelningen arbetar mycket brett, då man också underhåller och informerar om befintliga avtal externt och internt. Som en del i teamet arbetar man både självständigt och i grupp.
Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av Konica Minolta.
Publiceringsdatum2008-11-04KvalifikationerVi söker dig med minst gymnasiekompetens som har tidigare erfarenhet från liknande administrativa tjänster. Det är mycket viktigt att du som person har lite skinn på näsan och kan ställa krav
internt för att få fram nödvändig information i tid för att möta deadlines. Du är mycket noggrann i ditt arbete och kan driva dig själv i ett projektorienterat arbetssätt. Arbetet kräver
goda kunskaper i Officepaketet, främst Word och Excel då mycket ordbehandling och en del kalkylering förekommer. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har som person lätt för
att förstå och se helheten med denna typ av affärer.
Har du tidigare erfarenhet från upphandlingsarbete och kunskap om LOU (Lagen om offentlig upphandling) är det meriterande.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Joel Claeson.
Ansök snarast då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Den här tjänsten söker du enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas. Följ anvisad länk.
tng är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer 50+. Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika
branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, försäkring, ekonomi/HR/lön och data/IT. Vi finns representerade med kontor i Stockholm och Göteborg.
Läs mer om oss på
www.tng.seArbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-24
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJoel Claeson, 08 4106 9056
Företagtng
Adresstng
Nybrogatan 7, 3tr
11434 Stockholm
Jobbnummer 345672
Observera att sista ansökningsdag har passerat.