Aluflex Linjärtech söker en marknadsassistent / innesäljare
Dreamwork / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Dreamwork
Företagsingress
Aluflex Group har marknadens mest beprövade och kompletta byggsystem i aluminium. Vi marknadsförs sedan 1988 under varumärket AluFlex System AB med Huvudkontor i Helsingborg, och dotterbolag i Norge, Danmark samt Finland. Försäljningen består av ITEM:s aluminiumprofilsystem för maskinstativ, skydds- och skiljeväggar, portalrobotar och arbetsplatser/bord samt elcom palettsystem och bandtransportörer. Sedan 2005 är vi också Nordisk agent för NSK linjära program som innehåller bl.a. skenstyrningar, kulskruvar och linjärenheter. Just nu söker Aluflex Linjärtech en marknadsassistent / innesäljare för ett graviditetsvikariat under ca 1,5 år. För mer info se
www.aluflex.seVi söker nu en Teknikansvarig som vill vara med på vår resa mot toppen!
Publiceringsdatum2011-02-19ArbetsuppgifterI tjänsten kommer du ha mycket stor bredd och variation på dina arbetsuppgifter. Dessa kommer t ex att vara:
• Att verka som ordermottagare och ta emot och registrera orders i företagets affärssystem.
• Ringa till företagets kunder och följa upp leveranser samt följa upp eventuellt behov av produkter
• Ansvara för att lagersaldot är rätt
• Uppdateringar i företagets affärssystem - Navision
• Agera som första telefonist och svara på företagets växelnummer
• Göra företagets löpande inköp via avrop från affärsystemet
• Löpande bokföring
• Sköta enklare beredningar
• Sköta krediteringar av kund- och leverantörs fakturor
Vem är du
För att lyckas i denna tjänst är det viktigt att du har förmåga att klara av flera parallella arbetsuppgifter. Du har någon form av erfarenhet av snarlika arbetsuppgifter inom administration och eller ekonomi. I tjänsten kommer det vara mycket externa kontakter med leverantörer och kunder, varpå det är viktigt att du har god servicekänsla och positiv inställning. Andra personliga egenskaper som värderas högt är ditt intresse och din välja att lära dig, ditt engagemang och ditt driv. Då det är mycket teknisk karaktär av produkterna, kan du inte vara främmande för den tekniska biten även om du inte kommer behöva kunna svara på allt. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, har du kunskaper i tyska är det meriterande, men inget krav. För att lyckas i tjänsten krävs goda datakunskaper och vana av att använda Office - paketet. Bokföringen sköts i Navision. Tjänsten är ett graviditetsvikariat med start runt mitten av april till början av maj och kommer att vara ca 1,5 år.
Så ansöker duUrval och intervjuer kommer att ske löpande, vänta därför inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag dock senast den 6 mars. Glöm inte att uppdatera ditt CV alternativt registrera ditt CV. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré, 042-17 66 11.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 1011
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMahlin Glyré,
mahlin.glyre@twb.seFöretagDreamwork
AdressDreamwork
Jobbnummer 855861
Observera att sista ansökningsdag har passerat.