Affärsområdesassistent sökes
Key Solutions Malmö / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Key Solutions Malmö i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Key Solutions växer kraftigt, och vill nu utöka vår styrka med en affärsområdesassistent till vårt kontor i Malmö.
Under 2012 blev Key Solutions utsedda till Sveriges bästa säljbyrå och i år blev vi utsedda till en av Sveriges bästa arbetsplatser både 2013 och 2014 av Great Place To Work Institute. Bolaget omnämns också frekvent inom media som ett sunt och framgångsrikt företag med nöjda medarbetare.
I företagsgruppen är vi idag 92 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. Vi älskar våra medarbetare och lägger stor vikt vid personlig utveckling.
Publiceringsdatum2014-05-13Arbetsuppgifter• Hantera mail & telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Strukturera mötesbokning & affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton& körjournaler. Även sjukdom & ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera & ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska & bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till med administrativt vid nyanställningar. Dvs. diverse beställningar av arbetsredskap & dokument
• Ordna med semesterplaneringar
Kompetens och erfarenhet:
Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt.
Det är meriterande med erfarenhet inom branschen men inte nödvändigt. Vi ser dock gärna att du har viss erfarenhet av arbete i en organisation inom försäljning eller slutkundsarbete, samt tidigare erfarenhet av assistentyrket.
Du besitter goda kunskaper i Officepaketet. samt svenska & engelska flytande såväl i tal som skrift, i och med att jobbet även innebär en hel del brevkorrespondens, avtalshantering, korrekturläsning och diverse beställningar både inom Sverige och till aktörer utomlands.
Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten & flexibel. Du skapar kontakter & besitter en hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är energisk & älskar utmaningar.
Tjänsten är placerad i ljusa lokaler mitt centrala Malmö på Stortorget men du är en person som älskar att resa och träffa nya människor då tjänsten innebär att du kommer att vara mycket på våra syskonkontor runt om i hela landet.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@keysolutions.seKontaktTheresa Flodman, Marknadsassistent 0736846600
theresa.flodman@keysolutions.seFöretagKEY SOLUTIONS MALMÖ
AdressKEY SOLUTIONS MALMÖ
SÖDERGATAN 14
21134 MALMÖ
KontorsadressSÖDERGATAN 14
MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@keysolutions.se Jobbnummer 1872999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.