Affärsdriven Customer Success Manager!
Brilliant People / Säljarjobb / Stockholm
2019-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärsdriven Customer Success Manager!" (publicerad 2019-01-31) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brilliant People i Stockholm,
Sollentuna,
Göteborg eller i
hela Sverige Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.
Har du en bakgrund inom företagsförsäljning och vill arbeta uteslutande med kundrelationer? Toppen! Ta chansen att ansluta till ett starkt och etablerat tekniskt företag som utökar sitt Customer Success Team!
Det sägs att kunden är kärnan i varje verksamhet, med Stockholm som bas kommer du att arbeta med kundrelationer, och försäljningsmöjligheter inom befintlig kundstock. Du kommer att få alla verktyg du behöver för att komma i gång och du förväntas vara hängiven och bidra med ett kreativt affärstänk. Utöver en gedigen onboarding vid anställning kommer du att bli erbjuden regelbunden utbildning under anställningens gång för att på bästa sätt lyckas i din roll.
Publiceringsdatum2019-01-23Om tjänstenSom Customer Sucess Manager kommer du att bli en vass nyckelspelare på bolaget i ditt arbete med kundrelationer och leveranser. Du kommer aktivt att arbeta med bolagets varumärke och ständigt hålla dig uppdaterad kring kundens behov med syfte att skapa tilltro, öka kundnöjdheten och överträffa kundens förväntningar. I dialog med kund är du alltid påläst och kan presentera bolagets produkter och tjänster samt förmedla styrkor kopplat till den specifika kundens behov. I den här rollen värdesätter vi att du är ansvarstagande, självgående och serviceminded. Du har en god kommunikativ förmåga och ett förtroendeingivande sätt, vilket märks redan vid första kontakt med kund, lägg till professionell och ett starkt engagemang så är vi i hamn.
Dina dagliga arbetsuppgifter är:
• Förvalta och utveckla befintliga kundrelationer
• Säkerställa onboarding av nya kunder
• Utbilda kunder kring hur de kan nyttja företagets produkter och tjänster på bästa sätt
• Upptäcka nya försäljningsmöjligheter utifrån kundens behov
För att lyckas i rollen tror vi att du:
• Har minst 3 års erfarenhet inom B2B försäljning
• Har hanterat större kundkonton
• Tidigare kundansvar för hela processen både runt försäljning och kundnöjdhet
• Stort intresse för att skapa relationer och är lika passionerad för försäljning som för kundservice
• Van vid att arbeta mål- och resultatinriktat
• Van vid att arbeta i CRM system
• Flytande i det svenska och engelska språket i tal och skrift
Utbildning inom försäljning eller ekonomi är meriterande. Rekryteringsprocessen sköts av Brilliant People och du blir anställd direkt på bolaget.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Stockholm
Lön: Fast marknadsmässig lön
Kontakt: Rekryterare Aida Berbic, 0702663111 eller
aida.berbic@brilliantpeople.se Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBrilliant People
AdressBrilliant People
Hälsingegatan 49
11331 Stockholm
KontorsadressHälsingegatan 49
Jobbnummer 4571233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.