Advokatsekreterare till vårt kontor i Västerås
Advokathuset Actus AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Advokathuset Actus AB i Västerås,
Eskilstuna,
Örebro,
Karlstad eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-10-13Beskrivning av verksamhetenAdvokathuset Actus verkar inom alla större juridiska områden där vi hjälper människor och företag med allt från brottsmål, komplexa och livspåverkande familjerättsmål till stora affärstransaktioner och avtalsjuridik.
Den gemensamma drivkraften för oss som arbetar här är att alltid värna våra klienters rättigheter och integritet. Vi har kontor i Eskilstuna, Västerås och Örebro.
Dina arbetsuppgifterVi söker en advokatsekreterare till vårt kontor i Västerås.
Tjänsten omfattar sedvanliga sekreteraruppgifter, kontakter med klienter, domstolar och andra myndigheter, svara på inkommande samtal, registrering av ärende, posthantering och diverse inköp.
Vi söker dig som tycker om att arbeta i en flexibel miljö med växlande arbetsuppgifter, meriterande om du har kontorserfarenhet.
Du är noggrann, punktlig, stresstålig, har social kompetens och trivs att arbeta tillsammans med andra.
Du kan planera och prioritera ditt arbete utifrån att det stundtals är arbetstoppar. Du har goda datakunskaper i Office-paketet, talar och skriver flytande svenska.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning sex månader
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-27
Sista ansökningsdag 27 oktober 2014.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
actus@advokaternas.seKontaktErica Roine verksamhetschef 016-140034 mobil 0733661863
erica.roine@advokaternas.seFöretagAdvokathuset Actus AB
AdressAdvokathuset Actus AB
63220 ESKILSTUNA
KontorsadressKungsgatan 33
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 016-140034
Faxnummer: 016-140073
Jobbnummer 2029562
Observera att sista ansökningsdag har passerat.