Administratörer till Adecco

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Vi på Adecco i Örebro expanderar och söker nu Administratörer för framtida konsultuppdrag. Som konsult hos oss får du möjlighet till utveckling och erfarenhet från olika verksamheter hos våra kunder. Du bygger därigenom upp ditt CV samtidigt som du får värdefulla kontakter i ditt professionella nätverk.

Publiceringsdatum
2022-12-28

Om tjänsten
Beroende på vilket företag det gäller kan arbetsuppgifterna variera.

I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmänn administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!

Om dig
Vi söker dig som är strukturerad i ditt arbetssätt och har ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är även positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och att du har lätt för att jobba i team såväl som självständigt.

Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
• God vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg

Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher i Örebro Län. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.

I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsterna eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta:

Therese Cransenhed, Regional Branch Manager via therese.cransenhed@adecco.se

Pontus Enblom, Business Manager via pontus.enblom@adecco.se.

Du når oss även via växeln på 010-173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Upprepning av titel, Alternativa förslag till titeln, Bransch/Kategori, Geografisk placering, Affärssystem, Kundnamn, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40203".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Pontus Enblom
Pontus.Enblom@adecco.se

Jobbnummer
7296908

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: