Administratör till vårt kontor i Saltsjö Boo
Bellmans Åkeri & Entreprenad Aktiebolag / Logistikjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bellmans Åkeri & Entreprenad Aktiebolag i Nacka Vår klippa som sköter det administrativa på driftavdelningen ska vara mammaledig och vi söker nu ersättare till henne. För att lyckas behöver du vara en trevlig, social och prestigelös människa med god datavana, ett gott ordningssinne och gilla administrativt arbete.
Vi ser helst att du tidigare arbetat inom transportbranschen, gärna som transportledare eller motsvarande. Tjänsten innefattar viss problemlösning och viljan att gräva vidare i ett problem är meriterande.
Du kommer att ansvara för att göra bilarnas uppdrag klara för fakturering, vidarefakturering av inhyrda enhet, samt för att aktivt jobba mot de mål som är fastställda i företagets affärsplan.
Du kommer att rapportera till företagets Driftchef.
Publiceringsdatum2019-03-12Dina arbetsuppgifterI ditt arbete som administratör ingår bland annat:
• Återrapportera utförda uppdrag med hjälp av så väl digital som fysiska körsedlar, inkl. material och tippkostnader
• Vidarefakturera inhyrda enheter
• Vid behov, hjälp till att svara i telefonen
• Arbeta i affärssystemet enligt fastställd process
• Hantera erforderlig dokumentation från våra leverantörer
• Arbeta mot företagets mål i affärsplanen
• Lägga in avvikelser i avvikelsesystemet
Tjänsten är en heltidstjänst. Driftavdelningen är bemannad mellan kl 06.30 till 16.30, men tjänsten är inte styrd av dessa tider. Möjlighet att arbeta delvis hemifrån när upplärningsprocessen är klar.
Vid intresse skickar du cv och personligt brev till Annika Westerlund
annika@bellmans.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-11
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
FöretagBELLMANS ÅKERI & ENTREPRENAD AKTIEBOLAG
KontorsadressSNICKARVÄGEN 12
Jobbnummer 4662653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.