Administratör till uppdrag- Ängelholm
Processbemanning Svenska AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Båstad,
Höganäs eller i
hela Sverige För start i mitten av januari söker vi en administratör till Ängelholm för ett tidsbegränsat uppdrag.
Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Har du en fallenhet för service, ordning och reda samt en förmåga att kunna se helheten av en verksamhet?
Då kan detta vara en tjänst för dig!
Om tjänsten:
Just nu söker vi dig som är intresserad av att jobba som administratör hos vår kund i Ängelholm. För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av administration och en lättare ekonomiutbildning alt. snarlik utbildning, är socialt kompetent och van att stundtals arbeta i ett högt tempo. Arbetstiden är dagtid, start i mitten av januari. Uppdraget är tidsbegränsat under våren. '
Som administratör har du ett omväxlande arbete. Du arbetar som support mot kvalitetsavdelningen och administrerar olika underlag och matar in information i system samt flyttar data mellan olika system. Arbetsuppgiferna kan variera över tiden .
Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är tillgänglig omgående, har förståelse för flödet i en produktion samt den efterföljande administrationen. Innehar ett logiskt tänkande, en ekonomiutbildning samt är noggrann och kommunikativ. För att klara uppgifterna krävs även god datorvana och det är meriterande om du tidigare har praktisk erfarenhet av snarlikt tjänstgöringsområde.
Krav för tjänsten är:
• Lösningsorienterad
• Noggrann och strukturerad
• God datorvana med kunskap inom Office och Outlook
• Flexibilitet, god samarbetsförmåga och servicekänsla
• Meriterande om du tidigare arbetat administrativt
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.
Läs gärna mer om oss på processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 3 - 6 månader
Publiceringsdatum2019-12-23ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning Svenska AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 5018517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.