Administratör till Tullverket i Stockholm

Novare Bemanning AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Bemanning AB i Stockholm, Botkyrka, Nynäshamn, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

Tullverket är en statlig myndighet som kontrollerar flödet av varor in och ut ur Sverige, bidrar till ett säkert samhälle och konkurrensneutral handel. Tullverket förenklar den legala handeln och förhindrar den illegala genom att erbjuda smidiga tullrutiner för utrikeshandeln, en enkel gränspassage för resande och ett effektivt gränsskydd. Tullverkets uppdrag kommer från Sveriges riksdag och regering. Tullverket grundades 1636 och har idag cirka 2 100 anställda. Tullverket verkar i hela landet, men finns främst vid gränsorter med större resande- och godsflöden, i huvudsak i Stockholm, Göteborg och Malmö. Arbetsgivare: Novare Bemannig AB

Är du intresserad av att arbeta inom reception och administration? Är du en person som är flexibel, serviceinriktad och har goda administrativa färdigheter? Just nu letar vi efter en receptionist/administratör för Tullverket i Stockholm. Om du gillar att hantera olika typer av arbetsuppgifter och trivs med att vara i centrum för händelser, kan den här rollen vara perfekt för dig!

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning har skapat ett attraktivt erbjudande till dig som individ. Hos oss erbjuds du personlig utveckling på en ny nivå inom bemanningsbranschen. Du får även tillgång till karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Vi söker nu efter dig med erfarenhet av administration och receptionsarbete, för ett spännande uppdrag på Tullverkets huvudkontor i Stockholm. I den här rollen kommer du att tillhöra Tullverkets kontor för verksamhetsservice, som bland annat arbetar med att bemanna receptionen, hantera ut- och inkommande post och paket och se till att drift och underhåll av lokalerna sköts och optimeras på bästa sätt.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter

Vara en trevlig och professionell representant för Tullverket och Verksamhetsservice i bemötande med kunder och besökare
Ha hand om ut- och inskrivningar i Visit (besökssystem), sekretessblanketter osv
Ha ansvar för receptionstelefonen
Löpande koll på Serviceportalen (ärendehanteringssystemet) samt mejlkorgen från leverantörer
Ansvara för eventuella akuta informationsutskick till huset
Ansvara för hantering av post och REK
Ansvara för kontroll och rondering av semiexterna konferensavdelningen
Inlevererar varor till Tullshoppen
Hantering av tillfälliga tjänstekort (EFOS)
Hantera bokning och utlämning av bilar
Sköta skrivare, toner och papper
Torka whiteboardtavlor vid behov, fylla på pennor etc.
Dialog med lokalvårdspersonal

Krav för tjänsten

gymnasium eller likvärdig utbildning
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
då detta uppdrag är säkerhetsklassat behöver du genomgå en registerkontroll utan anmärkning innan anställning.

Uppdragsperiod och omfattning

Uppdraget är på heltid under kontorstider med start omgående, med ca 6 månaders uppdragslängd och möjlighet tilll förlängning. Arbetet utförs på plats hos Tullverkets huvudkontor i Frihamnen.

Ansökan

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-03-20. Du är varmt välkommen!

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Mirande Nilsson på miranda.nilsson@novare.se.

Hoppas vi ses!

Som konsult hos oss

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Ersättning
Månadslön - Fixed salary

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Novare Bemanning AB (org.nr 556783-4782), https://novare.se/bemanning

Arbetsplats
Novare Bemanning

Jobbnummer
8518691

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Bemanning AB: