Administratör till Service desk på internationellt IT bolag
Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-01-16FöretagetVår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och som visar intresse.
Dina arbetsuppgifterI rollen som helpdeskmedarbetare kommer du ansvara för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning och underhåll, främst i en windowsmiljö. Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg och du kommer att ta emot ärenden via telefon och mail. Utöver beskrivning ovan kommer ditt arbete bestå till stor del av administration. Du kommer dagligen att använda dig av bland annat Office365, Outlook, Exchange och Active Directory.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT eller teknik
• Tidigare erfarenhet ifrån firstline support /servicedesk, teknisk support eller motsvarande
• Goda kunskaper inom Windowsmiljö
• Kunskap inom Active Directory
• Kunskap inom VPN / Citrix är meriterande
• Svenska och engelska i både tal och skrift
Vi söker dig som har en god känsla för service och som kan vara ansiktet utåt emot kunderna. Du har ett intresse för att lösa problem, god administrativ ådra och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: enligt ÖK
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT support, helpdesk, firstlinesupport, first line support, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, 1st line support, servicedeskmedarbetare, heltidsjobb, Malmöjobb
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Kanter
andreas.kanter@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3906829
Observera att sista ansökningsdag har passerat.