Administratör till Service desk på internationellt IT bolag

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-01-16

Företaget
Vår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och som visar intresse.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som helpdeskmedarbetare kommer du ansvara för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning och underhåll, främst i en windowsmiljö. Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg och du kommer att ta emot ärenden via telefon och mail. Utöver beskrivning ovan kommer ditt arbete bestå till stor del av administration. Du kommer dagligen att använda dig av bland annat Office365, Outlook, Exchange och Active Directory.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT eller teknik
• Tidigare erfarenhet ifrån firstline support /servicedesk, teknisk support eller motsvarande
• Goda kunskaper inom Windowsmiljö
• Kunskap inom Active Directory
• Kunskap inom VPN / Citrix är meriterande
• Svenska och engelska i både tal och skrift

Vi söker dig som har en god känsla för service och som kan vara ansiktet utåt emot kunderna. Du har ett intresse för att lösa problem, god administrativ ådra och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: enligt ÖK

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT support, helpdesk, firstlinesupport, first line support, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, 1st line support, servicedeskmedarbetare, heltidsjobb, Malmöjobb

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Kanter andreas.kanter@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3906829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: