Administratör till myndighetsuppdrag

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Skulle du vara intresserad av ett meriterande uppdrag hos en populär och trivsam myndighet? Jobbar du gärna i en stöttande och serviceinriktad roll där du får stor användning av din administrativa skicklighet? Då är det här tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2016-03-15

Beskrivning
Perido söker nu en administratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, ett statligt verk som gör ekonomiska analyser och utredningar på uppdrag av regeringen. Denna tjänst är placerad i deras fina lokaler i centrala Stockholm.

I rollen som administratör får du möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du ingår i en grupp som tillsammans ansvarar för att ge administrativt stöd, men där var och en har ett eget ansvarsområde. Dina primära arbetsuppgifter kommer exempelvis att innefatta att beställa mat och fika, ordna konferensbokningar samt scanna in ärenden och ta ut rapporter. Du kommer även att hantera inkommande e-post och telefonsamtal samt ta hand om bokningar av lokaler, resor och möten. Därutöver administrerar du fakturor och ser till utrustningen i konferenslokalerna fungerar som den ska.

Till den här rollen söker vi dig som har någon erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som är en strukturerad och noggrann person. Du tycker om att hjälpa kollegor och strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. I den här tjänsten har du mycket kontakt med både interna och externa personer och vi tror därför att du som söker är en duktig kommunikatör som trivs i sociala och samarbetsbetonade roller. Vi tror att du är en engagerad och självgående person och att du har en god förmåga att prioritera mellan dina arbetsuppgifter. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete
• God datorvana samt kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av statlig verksamhet
• Eftergymnasial utbildning

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag. Tillträde 29 mars. Uppdragstid två (2) månader.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 13255TL i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13255TL

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13255
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2725835

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: