Administratör till Kundcenter Helsingborg
Riksbyggen / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Riksbyggen i Helsingborg,
Bjuv,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer med bostadsrätt. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med såväl bostadsrättsföreningar och företag som offentliga fastighetsägare som kunder. Vår verksamhet finns över hela landet och i dag är vi cirka 2 300 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Välkommen!
Marknadsområde Nordvästra Skåne omsätter ca 100 miljoner kronor och har 80 medarbetare. Som administratör i vårt kundcenter i Helsingborg kommer du tillsammans med ytterligare en administratör att ha en central roll i att ge våra kunder god service och ett bra bemötande. Du kommer att arbeta i nära samarbete med kundteamen som består av förvaltare, ekonomer, drifttekniker och fastighetsskötare. Du kommer också att vara en viktig person gällande att ge service till kollegorna inom organisationen. Din förmåga att organisera, planera och strukturera kommer att vara avgörande för att lyckas i rollen. Du kommer att ha goda möjligheter att utveckla både dina uppdrag och dig själv.
Vad ska du göra?
Du kommer att bemanna receptionen i vårt kundcenter och fungera som kundmottagare där du hjälper besökarna med många olika ärenden. Du är vårt ansikte utåt i möten med besökare och kunder. Som administratör kommer du att ansvara för diverse administrativa uppgifter bland annat administrera och hantera nycklar. Du kommer också att hantera vår interna kontorsservice som bland annat innebär ansvar för inköp av material till kontoret, posthantering och kopiering.
Arbetet är omväxlande och socialt. Du arbetar självständigt och får stor frihet att på egen hand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.
Vem är du?
Vi söker dig som har mycket god förmåga att bemöta kunder och agera professionellt. Som person är du serviceinriktad, en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer. Du är också mycket prestigelös och du tar dig an alla arbetsuppgifter med samma engagemang. Vidare värderar vi att du är ordningsam, är säljande i ditt sätt och har stark initiativförmåga. Vi ser att du har lämplig utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning mot kvalificerad administration. Har du erfarenhet från bygg-, fastighets- eller mäklarbranschen är det meriterande. Det är även viktigt att du har mycket goda datorkunskaper och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.
Arbetstiden är måndag - fredag kl 08.00-16.30
Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.
Din ansökan skickar du till oss via
www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast den 17 juni 2016. Vi behandlar ansökningarna löpande så sök redan idag!
Vid frågor kontakta Carina Persson 042-18 66 01.
Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-05-23ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRiksbyggen
AdressRiksbyggen
Järnvägsgatan 18
25002 Helsingborg
KontorsadressJärnvägsgatan 18
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2861196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.