Administratör Till Försäljningsavdelning Med Stor Variation I Up

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-16

Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu en driven administratör till försäljningsavdelningen hos vår kund. I rollen kommer du att ha en koordinerande roll med mycket kund- och leverantörskontakt. Som administratör bistår du säljarna med enklare offerter till kund och ansvarar för orderhantering för såväl kund- som inköpsordrar. Vidare kommer du att arbeta med leveransbevakning, registrering av in- och utleveranser samt behovsplanera inköp till lager. Du kommer även att ansvara för registrering av nya kunder och artiklar i CRM-systemet Pyramid, uppdatera prislistor, samt registrera leverantörsfakturor.
I dina uppgifter ingår även att kontakta och informera kunder om leveransavvikelser, köpa transporttjänster, göra leverantörsutvärderingar och skapa kravspecifika underlag för serviceärenden och reklamationer. Ni kommer att vara 2 personer i samma roll vilket gör att ni har stöd av varandra.

Företagspresentation

Amtele är ett ISO9001 certifierat agenturföretag med lång erfarenhet inom branschen. De erbjuder sina kunder allt från enskilda komponeter till hela system från erkända leverantörer inom Radiofrekvens och Mikrovågor samt Mät- och Testutrustning. Amtele samarbetar idag med kunder inom industri, försvar och telkom i såväl Sverige som övriga Norden.
Företaget har huvudkontor kontor i södra Stockholm, samt försäljningskontor i Göteborg och Helsingfors.

Kvalifikationer
• Du har gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning är meriterande.
• Du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och har en förmåga att organisera.
• Du talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska.
• Du har erfarenhet av att arbeta i ERP- och CRM-system, Pyramid är meriterande.
• Du har goda kunskaper i Office-paketet.

Dina personliga egenskaper
Vår kund lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker en driven och engergirik person som har en hög servicekänsla. Du har lätt för att bemöta människor och är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du bör också vara en person som trivs med variation och kan hantera bitvis stressiga perioder.

Vad vår kund kan erbjuda

Vår kund erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete i ett tryggt och stabilt företag. Du blir en del av en härlig gemenskap och en kultur med högt till tak.

Ersättning
Fast lön med bonus. Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid. Tillsvidare med start i september eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1781
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Fransson 08-525 240 20

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2908944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: