Administratör söker till välkänd revisionsbyrå
Amendo Bemanning & Rekrytering AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amendo Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Har du ett par års erfarenhet från en bred roll inom administration, personalassistent eller som ekonomiassistent? Motiveras du av att arbeta självständigt med egna ansvarsområden i kombination av många interna och externa kontakter? Då är detta är en intressant tjänst för dig!
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kundsräkning nu en administratör som gillar att vara en stöttande administrativ funktion inom revision och rådgivning. Du kommer att tillhöra en avdelning som arbetar mot offentlig sektor såsom kommuner och landsting.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär således:
• Löpande ekonomiadministration - fakturering, förbereda underlag, uppdragshantering, uppdragshantering i oberoendesystem och ansvar för adress- och kontoändringar.
• Administration kring personalfrågor.
• Ansvarig för bolagets styrdokument - gällande uppdateringar, underhåll av register och intranätet.
• Administration och förberedelser kring avtalshantering.
Kvalifikationer och egenskaper
Då rollen är bred kommer du ha stort eget administrativt ansvar för dina områden varför rollen ställer höga krav på förmåga att strukturera, prioritera och ha en prestigelös inställning till arbetet. Du kommer i mångt och mycket fungera som spindeln i nätet vilket kräver att du trivs med att ge service, både internt och externt. Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet från liknande administrativ roll enligt nedan:
• Minst 2 års erfarenhet från roll som administratör/assistent/ekonomiassistent
• Meriterande med kunskaper i Microsoftmiljö samt ha erfarenhet av ekonomisystem/fakturasystem
• Serviceinriktad - trivs att ha många interna och externa kontakter
• Noggrann - Du har många ansvarsområden och sköter viktiga administrativa ärenden
• Mycket god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete
• Prestigelös - du som söker ska trivas med både administrativa arbetsuppgifter likväl som renodlad service
• Gilla att ha många bollar i luften
• Goda kunskaper i Office paketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska.
Tjänsten är en hyrköp-lösning med start omgående.
Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Idag är vi ca 350 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemannings- och rekryteringsbranschen och kollektivavtal tillämpas.
<B>Detta får du som konsult på Amendo</B>
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Frågor och kontakt
Välkommen att söka tjänsten omgående. Vi träffar lämpliga kandidater löpande. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Andrea Bäccman.
<a href="
https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-06-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-21
Ange följande referens när du ansöker: 3659
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndrea Bäccman
andrea.baccman@amendo.seFöretagAmendo Bemanning & Rekrytering AB
AdressAmendo Bemanning & Rekrytering AB
Humlegårdsgatan 17
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 17
Jobbnummer 4186545
Observera att sista ansökningsdag har passerat.