Administratör på deltid till Corem Property Group i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du strukturerad och söker ett administrativt arbete på deltid? Corem Property Group söker nu en hyresadministratör till sitt kontor i Stockholm

Som hyresadministratör på Corem Property Group kommer du att ha en central roll där du hanterar den löpande administrationen för hyresavtal. Rollen är på deltid, 50%, och tjänsten är placerad på deras kontor i centrala Stockholm.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig ett flexibelt och dynamiskt arbete på deltid. Som hyresadministratör har du en central och viktig roll där du administrerar avtal som Corem Property Group förvaltar. Du erbjuds en inblick i ett expansivt och spännande bolag där du kan bidra med dina strukturella och administrativa färdigheter.

Corem Property Group är en av Sveriges ledande fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar lager-, logistik-, industri- och handelsfastigheter runt om i Sverige.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta med den löpande administrationen för hyresavtalen, vilket innebär:

* Administration kring avtalen, så som registrering och förändringar
* Scanning och arkivering av hyresavtal
* Kontaktperson för hyresgästerna i olika kundärenden
* Intern kontaktperson till dina kollegor i förvaltningsorganisationen
* Behjälplig vid hyresavisering samt hyresbetalningar
* Behjälplig vid bokslut

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen är på 50% med fokus på de löpande administrativa delarna av arbetet, både proaktivt och under arbetstoppar. Du arbetar i ett team på 5 personer och tjänsten är placerad på Riddargatan 13C i Stockholm. Corem Property Group har en entreprenöriell anda och du kommer till viss mån att kunna planera ditt deltidsarbete självständigt.

VEM ÄR DU?

För den här rollen ser vi att du har liknande arbetslivserfarenhet, exempelvis från fastighetsbolag och vana av att arbeta administrativt. Du har god generell systemvana, har du tidigare arbetat i 3L/Vitec är detta meriterande.

Som person är du strukturerad, noggrann och serviceinriktad då du har en central roll i företaget. Du trivs i roller där du kan ansvara för den löpande administrationen och uppskattar att kunna skapa ordning och reda. Då du kommer att ha kontaktytor och hantera inkommande ärenden både internt och externt är det viktigt att du är kommunikativ, lyhörd och snabbtänkt.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-12-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Goldring therese.goldring@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3230797

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: