Administratör på 50% till myndighet i centrala Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.
Publiceringsdatum2017-06-08Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Administratör på 50% till en myndighet i centrala Stockholm. Du kommer att fungera som stöd för myndighetens säkerhetsfunktion och bland annat genomföra registerkontroller och registrera dessa i interna system. Du kommer även att få bistå med andra administrativa arbetsuppgifter i arbetsgruppen och några av dina arbetsuppgifter kommer att innefatta;
• Föja upp registerkontroller enligt säkerhetsskyddslagen
• Förbereda säkerhetsskyddsavtal
• Ha extrerna kontakter med entreprenörer, konsultföretag och andra myndigheter
• Hantera mail, post och mötesbokningar
• Stötta enheten med sedvanliga kontorsgöromål
Vem är du?
Då det är en administrativ tjänst är viktigt att du är prestigelös och tycker att det är spännande med administration. För att lyckas i denna roll krävs det att du är noggrann, självgående, serviceminded och strukturerad. För att vara aktuell för denna tjänst har myndigheten följande kompetenskrav;
• Gymnasieutbildning och minst 3 års kvalificerad arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Erfarenhet av externa kontakter med leverantörer och myndigheter
• Goda kunskaper i MS Office
• God förmåga att uttrycka dig i skrift på svenska och engelska
• Nogrann och ha god samarbetsförmåga
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av registerkontroller eller annat säkerhetsskyddsarbete.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och är på deltid med start senast den 3:e juli. Uppdraget omfattar 20h/veckan (kan vid behov justeras) och är förlagd fram till den 31:a december till att börja med. Arbetstiden kan förläggas till antingen 5h/dag då fyra dagar/veckan eller 4h/dag alla vardagar. Myndigheten har sitt kontor vid Brunkebergstorg i centrala Stockholm. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen kommer att genomföras innan beslut fattas om godkännande. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Victoria Dall via mail:
victoria.dall@jurek.se.Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start
3:e juli
ErsättningEnl.ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3545497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.