Administratör med omväxlande arbetsuppgifter till vårt team

Aleris Specialistvård Arkivgatan / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aleris Specialistvård Arkivgatan i Göteborg

På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt.

Om Aleris specialistvård Arkivgatan:
Vi är en specialistmottagning som ligger ett stenkast från Götaplatsen i Göteborg, vi arbetar endast med privatsjukvård. Våra kunder har sjukvårdsförsäkringar eller väljer att söka privatvård. Vi arbetar även med hälsoundersökningar både för privatpersoner och till företag.Vår arbetsplats har förutom ovanstående beskrivning även korta beslutsvägar. Smarta lösningar, samarbete, långsiktighet och kvalitet med kunden i centrum är våra ledord. Vår administratör kommer att lämna oss för nya utmaningar och nu söker vi en ersättare, är det du?

Skulle du beskriva dig som en utåtriktad person med ett stort intresse för kundrelationer? Känner du dig hemma i egenskaperna service-minded och lösningsfokuserad och gillar många bollar i luften? Låter detta intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag!

Om arbetet och din utveckling:
Ditt arbete kommer att vara omväxlande: Receptionsarbete med sedvanliga arbetsuppgifter såsom posthantering, bokning och ankomstregistrering av våra kunder. Bokningar av hälsoundersökningar, kundkontakt via telefon. Tillsammans med vår ansvariga ekonom kommer du vara behjälplig med viss fakturering.

Om dig vi söker:
Vi söker dig som håller en hög professionell nivå i din yrkesutövning. Arbetet präglas av variation, det är viktigt med noggrannhet. Du har en positiv attityd, hög serviceanda, är flexibel och har en vilja att tillsammans med dina kollegor se möjligheter för att vara delaktig och utveckla verksamheten. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för arbetet. Du behöver ha goda kunskaper i Excel och vara van vid att arbeta med stora mängder data.

Våra värderingar är:
Omtänksamhet - Vi bemöter alla med respekt och värdighet
Professionella - Vi gör saker på rätt sätt
Engagerade - Vi har stort engagemang och gör gärna det lilla extra
Nytänkande - Nyfikenhet och att hitta smarta lösningar för att ständigt förbättras



Bakgrund : Tidigare erfarenhet från ekonomiarbete och receptionsarbete. Minst 3 års arbetserfarenhet med beskriven bakgrund.

Publiceringsdatum
2018-06-14

Övrig information
Anställningsform: tillsvidareanställning, heltid
Tillträde: snarast enlig överenskommelse
Individuell lönesättning
Kollektivavtal finns
Ansökan och kontakt:
Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2018-07-08 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kristina Runius, Verksamhetschef, telefon: 0703-151 151

Hoppas att vi hörs!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare tillsvidare

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Runius kristina.runius@aleris.se 0703-151151

Företag
Aleris Specialistvård Arkivgatan

Adress
Aleris Specialistvård Arkivgatan
Arkivgatan 9D
41134 Göteborg

Kontorsadress
Arkivgatan 9D

Jobbnummer
4204897

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aleris Specialistvård Arkivgatan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aleris Specialistvård Arkivgatan: