Administratör med omväxlande arbetsuppgifter till vårt team
Aleris Specialistvård Arkivgatan / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aleris Specialistvård Arkivgatan i Göteborg På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt.
Om Aleris specialistvård Arkivgatan:
Vi är en specialistmottagning som ligger ett stenkast från Götaplatsen i Göteborg, vi arbetar endast med privatsjukvård. Våra kunder har sjukvårdsförsäkringar eller väljer att söka privatvård. Vi arbetar även med hälsoundersökningar både för privatpersoner och till företag.Vår arbetsplats har förutom ovanstående beskrivning även korta beslutsvägar. Smarta lösningar, samarbete, långsiktighet och kvalitet med kunden i centrum är våra ledord. Vår administratör kommer att lämna oss för nya utmaningar och nu söker vi en ersättare, är det du?
Skulle du beskriva dig som en utåtriktad person med ett stort intresse för kundrelationer? Känner du dig hemma i egenskaperna service-minded och lösningsfokuserad och gillar många bollar i luften? Låter detta intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag!
Om arbetet och din utveckling:
Ditt arbete kommer att vara omväxlande: Receptionsarbete med sedvanliga arbetsuppgifter såsom posthantering, bokning och ankomstregistrering av våra kunder. Bokningar av hälsoundersökningar, kundkontakt via telefon. Tillsammans med vår ansvariga ekonom kommer du vara behjälplig med viss fakturering.
Om dig vi söker:
Vi söker dig som håller en hög professionell nivå i din yrkesutövning. Arbetet präglas av variation, det är viktigt med noggrannhet. Du har en positiv attityd, hög serviceanda, är flexibel och har en vilja att tillsammans med dina kollegor se möjligheter för att vara delaktig och utveckla verksamheten. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för arbetet. Du behöver ha goda kunskaper i Excel och vara van vid att arbeta med stora mängder data.
Våra värderingar är:
Omtänksamhet - Vi bemöter alla med respekt och värdighet
Professionella - Vi gör saker på rätt sätt
Engagerade - Vi har stort engagemang och gör gärna det lilla extra
Nytänkande - Nyfikenhet och att hitta smarta lösningar för att ständigt förbättras
Bakgrund : Tidigare erfarenhet från ekonomiarbete och receptionsarbete. Minst 3 års arbetserfarenhet med beskriven bakgrund.
Publiceringsdatum2018-06-14Övrig informationAnställningsform: tillsvidareanställning, heltid
Tillträde: snarast enlig överenskommelse
Individuell lönesättning
Kollektivavtal finns
Ansökan och kontakt:
Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2018-07-08 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kristina Runius, Verksamhetschef, telefon: 0703-151 151
Hoppas att vi hörs!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare tillsvidare
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Runius
kristina.runius@aleris.se 0703-151151
FöretagAleris Specialistvård Arkivgatan
AdressAleris Specialistvård Arkivgatan
Arkivgatan 9D
41134 Göteborg
KontorsadressArkivgatan 9D
Jobbnummer 4204897
Observera att sista ansökningsdag har passerat.