Administratör med omgående inträde
Myra Assistans AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2024-02-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör med omgående inträde" (publicerad 2024-10-07) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Myra Assistans AB i Helsingborg,
Ängelholm,
Lund,
Malmö,
Trelleborg eller i
hela Sverige Administratör
Myra Assistans AB anordnar personlig assistans åt funktionsnedsatta personer i Sverige. En av våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter.
Vi söker en erfaren schemaläggare med god kunskap inom administration och schemaläggning inom personlig assistans, särskilt med en stark förståelse för lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Tjänsten innebär tätt samarbete med brukarens personliga assistenter samt vårdnadshavare/arbetsledare och att du ger stöd där behov uppstår.
Då kontoret är en arbetsplats med 3 personer behöver man vara flexibel och ofta göra arbete utanför sina huvudsakliga arbetsuppgifter, exempelvis att svara i telefon eller ta emot besökare. I ditt dagliga arbete hos oss kommer du att ha mycket kontakter med både anställda och uppdragsgivare när du, utifrån lagar och policyer, bidrar till att ge våra uppdragsgivare och anställda de bästa lösningar vi kan erbjuda.
Ansvarsområden:
Skapa och hantera scheman för våra assistenter.
Koordinera och optimera arbetstider med respekt för brukarnas individuella behov och önskemål.
Ansvara för tidsredovisning genom användning av tidsredovisningsprogrammet AiAi.
Samarbeta nära med brukaren, assistenterna, kundansvariga och ekonomi/ledning avdelningen för en effektiv arbetsprocess.
Tillhandahålla övergripande administrativt stöd inom verksamheten med fokus på LSS.
Som tidigare nämnts är vi ett litet kontor vilket kräver att du har ett intresse för företagets helhet och är beredd att "ställa upp där det behövs" utanför dina egna huvudsakliga ansvarsområden. Du ska ha god datorvana i Office-paketet med fokus på Excel och Word. Erfarenhet och kunskaper i arabiska är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du behöver vara serviceinriktad, självgående och organiserad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-03
E-post:
management@myraassistans.se Arbetsgivare Myra Assistans AB (org.nr 556848-0700)
Södra Storgatan 11-13 (
visa karta)
252 23 HELSINGBORG
Kontakt Verksamhets Chef
Nisrine Agadi
management@myraassistans.se 010-280 45 10 Jobbnummer 8442305
Observera att sista ansökningsdag har passerat.