Administratör med kundserviceinslag till kund i Umeå
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Administratör med kundserviceinslag till kund i Umeå
Är du en teknikintresserad person som har erfarenhet av försäljning och serviceyrke? Då är uppdraget som administratör hos vår kund något för dig!
Publiceringsdatum2022-05-18Om tjänstenI din roll som administratör hos vår kund arbetar du brett med service, försäljning och administration. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och sträcker sig från kundservice, försäljning, lättare ekonomiadministration och tekniksupport. Dina främsta arbetsverktyg kommer bestå av dator och telefon, det är därför viktigt att du har en god dator och systemvana. Du kommer ingå i en arbetsgrupp där alla bidrar till att nå uppsatta mål och ett positivt arbetsklimat, därför är det av stor viktig att du har hög samarbetsförmåga och kan kommunicera på ett tydligt sätt i både tal och skrift.
Du kommer bland annat att arbeta med:
• tar emot besökare
• inkommande samtal (växel)
• sortering och inscanning av fakturor
• post- och avtalshantering
• övrig förekommande kontorsadministration
• försäljning utav aktuellt produktutbud
• teknisk support
Om dig
Vi söker dig som brinner för service och försäljning. Som person är du driven, har en god samarbetsförmåga, är social och positiv. I ditt arbete är du noggrann, strukturerad och har en hög prioteringsfråga. Vi ser gärna att du har erfarenhet från försäljning och serviceyrke.
Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett löpande konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via knappen Ansök till höger. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Oskar Gardeström.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38189".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Oskar Gardeström
Jobbnummer 6658781
Observera att sista ansökningsdag har passerat.