Administratör med ett öga för detaljer till välkänt läroverk

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido är nu på jakt efter en administratör med en förkärlek för struktur till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Som administratör kommer du att arbeta på ett välkänt läroverk som erbjuder forskning såväl som utbildning inom en mängd olika ämnesområden och tillhöra avdelningen för inköp och upphandling med placering centralt i Stockholm.

Som administratör utgör du ett viktigt stöd för avdelningen och erbjuds en roll med stor variation där du får grotta ner dig i olika administrativa uppgifter. Du kommer att handlägga rutinärenden och hantera dessa i ärendehanteringssystem och serviceportal enligt rådande rutiner, administrera internutbildningar samt avtalskatalogen. Det innebär att du kontinuerligt lägger upp nya avtal och uppdaterar förändringar som sker. När andra administrativa uppgifter dyker upp och behöver lösas inom sektionen rycker du in och hjälper dina kollegor med stort som smått.

Vi tror att du som söker den här tjänsten har tidigare erfarenhet av administrativt arbete där du utvecklat ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du har med fördel ett visst intresse för avtal och upphandling och ditt öga för detaljer kommer här väl till pass. Med en positiv och utåtriktad personlighet har du inga problem att samarbeta och hjälpa de många olika kollegorna som kan behöva din service och stöd.

Låter det som en roll för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-11-03

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader med chans till förlängning över sommaren 2018. Tillträde 2017-12-04.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

För dig med ett sinne för ordning och öga för detaljer finns nu möjligheten att arbeta på ett av våra mest välkända läroverk. Har du tidigare erfarenhet av administration och vet vad god service innebär? Är du på jakt efter en ny utmaning med varierade arbetsuppgifter i en internationell miljö? Då kan vi ha en roll som gjord för dig - läs vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16047EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-02
Ange följande referens när du ansöker: 16047EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3783989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: