Administratör med ekonomiskt ansvar till Combitech
Sydost - Tjänsteman / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sydost - Tjänsteman i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Tingsryd,
Vetlanda eller i
hela Sverige Här får du vara med och göra samhällsnytta och göra ett meningsfullt arbete i utvecklingens absoluta framkant. Precis som Combitech utvecklas med sitt arbete i absoluta framkant, satsar de även på att utveckla sina medarbetare med generösa utbildningspaket och kompetensnätverk.
Combitech jobbar med en stor bredd av branscher av varierad storlek både inom företag och myndigheter. På Combitech erbjuds du en vardag som gör skillnad för människor, verksamheter och samhället. Här får du möta utmaningar i det digitaliserade samhällets absoluta framkant. På Combitech får du möjlighet att växa i en företagskultur som uppmuntrar både personlig och professionell utveckling samt trygghet och balans i livet.
Tjänsten är en visstidsanställning på cirka sex månader och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. För rätt person finns chans till förlängning. Tjänsten kommer att vara förlagd i Växjö och är på 75-80% men kan på sikt öka till 100%.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du arbeta med ekonomi, operativa inköp samt andra administrativa uppgifter. Offerthantering, fakturering, projektadministration, framtagning av statistik samt ha daglig kontakt med inköpare och underleverantörer är delar av de dagliga arbetsuppgifterna.
I arbete ingår även arbetsuppgifter så som:
• Hantera utskick av konsultförfrågningar
• Ta emot offerter från leverantörerna, granska priser så att dessa följer avtal
• Hantera beställningar och förlängningar
• Sköta ekonomiflödet, offerera, fakturera och attestera fakturor
• Agera kundtjänst och svara på leverantörs frågor om konsultförfrågningar och fakturor
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har erfarenhet av administration, har goda datorkunskaper och hanterar Officepaketet och affärssystem väl. Du har även tidigare erfarenhet av ekonomi och har arbetat med offerter, fakturor, och attestering. Har du dessutom Agresso- och Limeserfarenhet ses det som meriterande.
Som person är du är en lösningsfokuserad och lyhörd person som gärna kommer med nya idéer och initiativ. Du bör ha en god samarbetsförmåga samt ha förmåga att driva ditt arbete framåt självständigt på ett noggrann och strukturerad sätt med ett gott sinne för detaljer.
Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska språket i både tal och skrift.
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas redan under ansökningstiden. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Isabella Westerlund på nummer 0470-34 98 71.
Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 46 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.seVaraktighet, arbetstid
Deltid 75% Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2019-01-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-12
Ange följande referens när du ansöker: 8940
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabella Westerlund
isabella.westerlund@onepartnergroup.seFöretagSydost - Tjänsteman
AdressSydost - Tjänsteman
Storgatan 30
35231 Växjö
KontorsadressStorgatan 30
Jobbnummer 4573182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.