Administratör med ekonomikunskap till vitvaruavdelningen Bravida

Bravida Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Hos oss på Bravida får du frihet under ansvar att arbeta med dina specialistområden i en bred och omväxlande roll. Nu söker vi en serviceinriktad administratör med ekonomisk kunskap till Göteborgs vitvaruavdelning.

Publiceringsdatum
2019-04-03

Om tjänsten
Rollen som administratör på Bravida innebär att du stöttar avdelningen med administrativt arbete. Ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att:

• Registrera tidsedlar, löner och nya kunder
• Kontrollera och godkänna leverantörsfakturor
• Orderhantering
• Förbereda och bevaka kundfakturor
• Inneha daglig kontakt med medarbetare, chefer och kunder i olika ärenden
• Hantera övrig personaladministration ex. sammanställa sjukfrånvarostatistik och kontakt med företagshälsovården.



Som administratör på Bravidas vitvaruavdelning i Göteborg välkomnar vi dig att bli en del av ett härligt gäng och en del i vår stora organisation Bravida.

På Bravida vitvaror är de totalt 35 medarbetare på avdelningen, där vi framhåller vikten av att ha roligt ihop. Våra kunder är inom den offentliga sektorn, allmännyttan men kan också vara inom privata fastighetsbolag.



Vem är du

Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet av administrativa roller med övergripande förståelse för ekonomi. Tjänsten är en nyckelroll i Bravida och därför lägger vi också stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är serviceinriktad, lyhörd, ordningsam och gillar att ta ansvar.

Tillsammans med vår serviceledare, projektledare och servicemontörer kommer du få agera problemlösare och koordinator i de dagliga utmaningarna som uppstår. I Bravida ställer vi högra krav på kvalitet och noggrannhet i alla våra uppdrag, och är du dessutom strukturerad i ditt arbetssätt kommer du vara en stor bidragare till vår framgång.

Vi arbetar idag i affärssystemen Agresso och orderhanteringssystemet Handyman. Har du tidigare erfarenhet av dessa eller liknande affärssystem är det meriterande. Dock är det allra viktigaste att du har god datorvana med kunskaper i Excel och Word.

Vi kommer att erbjuda internutbildningar i våra system som en del av din introduktion.



För att trivas och lyckas på Bravida behöver du:

• Vara en serviceinriktad lagspelare. På Bravida jobbar vi gärna i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet.
• Kunna leda dig själv. Det är medarbetarnas kunskap och drivkraft som gör Bravida till ett vinnande lag. Varje spelare är viktig!
• Alltid sträva mot förändring till det bättre. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Vår högsta prioritet är att göra kunden nöjd.
• Jobba med stil. På Bravida gör vi jobbet ordentligt. Då är det viktigt att komma i tid, att vara ärlig och lojal, och att hålla det vi lovar.



Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.



Vad erbjuder vi dig

Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare!

Vi skapar stora resultat, tillsammans. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar.

Här är du en i gänget. På Bravida jobbar vi som ett team. Det innebär också att vi vill ta hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, förmånliga försäkringar, subventionerad lunch och möjlighet att hyra fjällstuga.

När du växer, växer vi. Din utveckling är viktig för oss. Vi tror att den viktigaste skolan är det dagliga arbetet. Dessutom finns "Bravidaskola" med många interna utbildningar som kan öppna upp nya vägar. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas.



Intresserad?

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum 14 april, 2019. Ansök genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Följ oss på Facebook och LinkedIn! Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Lön och förmåner enligt tjänstemannaavtalet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Blom, Avdelningschef 031-709 51 39

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB
Alfagatan 8
43149 Mölndal

Kontorsadress
Alfagatan 8

Jobbnummer
4710407

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: