Administratör med arkivansvar sökes

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-10-25

Om företaget
Crawford i Sverige är en del av Crawford Norden där det totala antalet anställda uppgår till ungefär 220 personer. De nordiska bolagen är i sin tur en del av CEMEA. Det svenska huvudkontoret ligger i Stockholm men bolaget har även kontor i Göteborg, Malmö och Sundsvall. Företaget grundades 1934 och är idag det största fristående skaderegleringsföretaget i Sverige med cirka 85 anställda. De anställda på Crawford har såväl internationell erfarenhet som kunskap om den lokala försäkringsmarknaden inklusive aktuell lagstiftning och branschpraxis. Kundbasen består huvudsakligen av svenska och internationella försäkringsbolag och captives.

Om tjänsten.
Tjänsten innebär att du har ett helhetsansvar för Crawford and Companys arkiv samt ett delat ansvar för receptionen och telefonväxeln. Du kommer att arbeta i en central roll i företaget och ha mycket kontakt med kontorets övriga personal. I tjänsten ingår även administrativa uppgifter som att ta emot och koordinera beställningar, sortera fakturor samt övriga uppgifter som kan uppstå på ett kontor.
Möjligheter
Det här är en tjänst för dig som gillar att ta stort ansvar och arbeta med trevliga och kompetenta kollegor. Crawford and Company Sweden är ett företag med drivna och trevliga människor där utveckling och flexibilitet står i fokus. Då företaget precis ska flytta in i nya lokaler kommer du att komma in i en spännande fas.

Kvalifikationer
För att trivas med tjänsten är du en noggrann person med ett stort intresse för ordning och struktur. För att göra ett bra jobb krävs det att du är driven, flexibel och självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Har du erfarenhet från liknande arbeten tidigare är det meriterande. Du är en positiv och glad person som arbetar på ett initiativrikt sätt. Arbetet ställer höga krav på prestigelöshet och service så stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Du ska behärska Officepaketet samt behärska engelska i tal och skrift.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid under kontorstider med tillträde i början på januari. Urval och intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos kund och för rätt person finns goda möjligheter till rekrytering.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Daniel Engblom på 08-684 252 30 alt. rekrytering@hero.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Daniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1686054

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: