Administratör Mc-försäljning

Bike Trollhättan AB / Backofficejobb / Trollhättan
2022-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör Mc-försäljning" (publicerad 2024-07-13) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bike Trollhättan AB i Trollhättan

Är du administrativt lagd och har en god systemvana?
Bike Trollhättan är ett av Nordens ledande MC-företag. Grundat 1980 och auktoriserad återförsäljare fordon med verkstad för BMW, Ducati, Harley-Davidson, Kawasaki, KTM och Yamaha. Bike Trollhättan ägs av Axelsson Holding AB. I koncernen ingår även BMW Motorrad Center Göteborg, Bike MC-demontering och fastighetsbolaget JAFAB.
Företaget är under en stark tillväxtfas och söker dig som är erfaren i administrativa roller och är van att arbeta i en snabbförändlig miljö. Du har en bred systemvana, erfarenhet inom Microsoft Office-paketet och IT är meriterande. Bike Trollhättan ska tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och uppdragsgivare i branschen. Högt driv, integritet och hållbarhet utgör bolagets värdeord och förväntas genomsyra vardagen internt som externt.
I rollen som Administratör ansvarar du för Mc försäljningens alla moment som ingår i hantering av fordon i form av ägarbyten, garantiregistreringar, prisskyltar, fotografering, arbetsorder till verkstad, logistik och planering av leveranser. Du ansvarar för inköp av kontorsmaterial och annat förbrukningsmaterial, kontering av inköpsfakturor samt att tillse att all dokumentation kopplat till inköpen finns tillgänglig och hålls uppdaterad. IT kompetens är mycket meriterande eftersom tjänsten även innefattar ett ansvar för vårt telefonisystem.
Gillar du kundkontakt kan det periodvis förekomma att du få jobba som hallvärd.
Du har ett tekniskt intresse och trivs med att arbeta administrativt. Som person är du självgående och strukturerad i ditt arbete. Du är lösningsorienterad och har ett öga för vad som behöver göras näst för ett proaktivt arbetssätt. Du har en hög energinivå, är flexibel och har förmåga att tempoväxta vid behov.
Viktigt för tjänsten är:
En bred administrativ bakgrund
Självgående och lösningsorienterad
God kunskap i Microsoft Office-paketet
Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, tal och skrift
Erfarenhet av IT är högt meriterande


Individuell lönesättning beroende på kunskap och personliga egenskaper. Du ingår i ett team på ca 10 personer. Arbetstiden är dagtid med flextid. Du rapporterar till försäljningschefen. Kollektivavtal finns, vi följer Detaljhandelsavtalet. Provanställning tillämpas. Urval och intervjuer sker löpande så välkommen att skicka din ansökan redan idag.

Publiceringsdatum
2022-09-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Bike Trollhättan AB
Lextorpsvägen 997
46165 Trollhättan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör Mc-försäljning".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bike Trollhättan AB (org.nr 556599-0305), https://www.biketrollhattan.se/
Lextorpsvägen 997 (visa karta)
461 65  TROLLHÄTTAN

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Försäljningschef
Krister Syrtén
jobb@biktrollhattan.se

Jobbnummer
6979783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bike Trollhättan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bike Trollhättan AB: