Administratör / Kundservice
Säljpoolen i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Köping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Köping,
Kungsör,
Arboga,
Hallstahammar,
Surahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Säljpoolen i Sverige AB i Köping,
Eskilstuna,
Västerås,
Örebro,
Enköping eller i
hela Sverige Administratör / Kundservice
Är du en fena på administration och kundservice? Trivs du i en roll där du får kombinera administrativt arbete med social kontakt? Vill du arbeta för ett växande företag i ett sammansvetsat team? Då har vi jobbet för dig!
Om oss:
Idag är Hasta ett modernt familjeföretag med fokus på heminredning kring fönstret. Organisationen har växt till en internationell koncern, Hasta Holding, med verksamhet både i Kina och i Sverige.Vår vision är tydlig: Genom att satsa på digital kommunikation och personlig service ska Hasta bli det främsta varumärket inom gardiner och solskydd på den europeiska marknaden.Vi söker nu dig som vill vara en del av vår fortsatta resa. Företaget du kommer att arbeta på är ett ständigt växande familjeföretag som säljer det mesta inom gardiner och tillbehör såsom måttanpassade gardiner, skenor, rullgardiner, lamellgardiner mm.
Om arbetet:
I din roll arbetar du B2B, det vill säga gentemot våra återförsäljare. Du kommer att arbeta administrativt hos oss med bland annat orderhantering och sortimentshantering gentemot våra större kunder. Du kommer även att arbeta med kundsupport B2B och hantera inkommande telefonsamtal och mail från våra mindre återförsäljare och större kedjor. Hos oss erbjuds du en varierad roll där du arbetar brett med administrativa uppgifter inom olika delar av verksamheten. Samtidigt har du daglig kontakt med kunder över telefon och mail där du hanterar ärenden av olika komplexitet och omfattning. Hos oss blir du en del av sammansvetsat arbetsgrupp där energinivån är hög och lagandan stark.
"På vår kundtjänstavdelning är tempot högt, uppgifterna väldigt varierande och drivkraften stor.
Vi söker dig med bra känsla för administration och som älskar kundservice. Vi vill ha dig som har en önskan att utvecklas långsiktigt tillsammans med oss! Våra visoner är stora och det kommer hända mycket hos oss det närmsta, så det är viktigt att du som söker trivs på en arbetsplats med mycket energi och förändringar.
• Therese Wåhlin, VD Hasta AB
Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss:
https://career.masterhelp.se/hasta-home Om dig:
Då du kommer vara ansiktet utåt gentemot våra kunder, så är det viktigaste för dig att leverera god service och förvalta vårt varumärke på bästa sätt. Vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper och din sociala förmåga. Du är en förtroendeingivande person som tar ansvar för ditt arbete under hela processen, oavsett projektets storlek och omfattning. Du har en fantastisk organisationsförmåga och kan strukturera dina arbetsdagar för att maximera din produktivitet och arbeta parallellt med flera projekt utan problem. Vi tror att du har några års erfarenhet av både administrativa uppgifter samt kundservice bakom dig och vana att arbeta i något affärssystem. Vi tror även att du är tekniskt lagd, då detta underlättar för dig att förstå och kunna förklara våra produkter för våra kunder. Du har förmågan att hantera hög arbetsbelastning i perioder och trivs att arbeta i en varierande roll I högt tempo. Du är alltid lyhörd för organisationens behov men har samtidigt inga problem att arbeta självständigt.
Då vi befinner oss i en internationell expansionsfas är det viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande. Har du dessutom kunskaper i det finska språket är detta meriterande, då vi har flera stora kunder i Finland. Även språk som tyska är meriterande.
Publiceringsdatum2022-03-08KvalifikationerGoda kunskaper i Excel
Tidigare erfarenhet av liknande roll (meriterande)
Hög social kompetens
Erfarenhet av arbete med internationella kunder är meriterande
Erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem, gärna Jeeves (meriterande)
Svenska och engelska i tal och skrift
Finska i tal och skrift (meriterande)
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Köping.
Vad erbjuder företaget dig?
På Hasta AB får du möjlighet att utvecklas i en kreativ miljö och vara med på en spännande tillväxtresa där digitalisering står i fokus.
Placeringsort: Köping
Kontaktuppgifter för detta jobbHar du ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Customer experience manager Alice Newzella på Hasta
alice.newzella@hasta.se OBS: Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan redan idag.
Vi har redan bestämt annonskanaler och rekryteringsväg, därför avböjer vi vänligen men bestämt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.
Om företagetHastas vision är att bli en ledande aktör på världsmarknaden inom området gardiner, gardintillbehör och solskydd, genom att erbjuda allt kunden behöver för att skapa en perfekt gardinuppsättning. Idag är Hasta 24 anställda och säljer både i butik och online via återförsäljare samt på den egna hemsidan hastahome.se.
Grunden till Hasta lades när Stefan Schörling 1982 köpte en smedja på auktion i sin hemby Hasta utanför Arboga. När flera av damerna i byn var intresserade av ett par antika gardinomtag såg Stefan en affärsmöjlighet - det kunde ju han producera i sin nya smedja. Mycket har hänt sedan dess, men grunden har alltid varit densamma - att med nya idéer och innovativa produkter leda marknaden framåt.
Idag är Hasta ett modernt familjeföretag som har växt till en internationell koncern, Hasta Holding. Med verksamhet både i Kina och i Sverige säljer man till kunder i hela världen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSäljpoolen i Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Säljpoolen i Sverige AB (org.nr 556354-3726)
731 50 KÖPING
Arbetsplats Hasta Home AB
Kontakt Customer experience manager
Alice Newzella
alice.newzella@hasta.se Jobbnummer 6413457
Observera att sista ansökningsdag har passerat.