Administratör/Kategoriansvarig till vår kund i Stockholm

Quest Consulting Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Uppdragsbeskrivning

Sortiment och Inköp arbetar med att skapa ett attraktivt, kundanpassat och lönsamt sortiment. De ansvarar för att kunderna idag och imorgon möter efterfrågat sortiment, med god lönsamhet i butik och koncern. Funktionen omfattar Inköp, Kategori och Sortiment samt Produktutveckling.

Publiceringsdatum
2024-08-20

Dina arbetsuppgifter
Kategoriansvarig driver och säkerställer datakvalitet för sortiments- och inköpsarbetet och smartare arbetssätt. Detta sker genom och i nära samarbete med kollegor (tex kategori, inköp, masterdata, logistik, finans) och externa partners. Du stöttar Chef kategoriområde, Kategorichefer och Inköpschefer utifrån bolagets strategi och kategoriområdets prioriteringar. I detta ingår bland annat att utveckla och ta fram rapporter och analyser, sköta prisadministration, hantera leverantörs- och kundkontakter och bidra till en framgångsrik verksamhet och gott samarbetsklimat. Du bidrar till att skapa förutsättningar för god lönsamhet och ökad försäljning i partihandel och butik på kort och lång sikt.

Denna tjänst är en visstidsanställning som pågår fram till 2025-02-07.

Obligatoriska krav:

Gedigen erfarenhet som administratör inom detaljhandeln.
Förmåga att hantera stora datamängder i högt tempo med stor säkerhet, dvs god systemvana och erfarenhet av arbete med datakvalitet och administration i högt tempo med högkvalitativ leverans.
Erfarenhet av tvärfunktionellt arbete, goda relationer och samverkan.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Mervärdeskrav:

Erfarenhet av att arbeta i detaljhandeln.
Eftergymnasial utbildning, samt erfarenhet från butik eller logistik.

Personliga egenskaper och färdigheter:

Drivande, uppsökande och handlingskraftig.
Affärsmässig, resultatinriktad med god förmåga att prioritera.
Kommunikativ, lösningsorienterad och bra på att bygga relationer.
Noggrann och analytisk.
Förändringsbenägen, ser möjligheter.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande?

Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8850158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: