Administratör/Ekonomiassistent till DinBox!
Help at work / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
DinBox Sverige AB bildades år 2007 och sitter idag i centrala Stockholm. Bolaget är ett tillverkande bolag av produkter mot bygg- samt fastighetsmarknaden. Vi finns idag representerade i Sverige, Norge, Danmark och hade en omsättning på strax under 40 mkr 2012. DinBox expanderar kontinuerligt genom ökad marknadsandel på befintligt sortiment, utökning av produktsortiment samt utökade geografiska marknader. DinBox har endast försäljning via återförsäljare men arbetar med att marknadsföra produkterna mot slutkunder.
Publiceringsdatum2013-02-26ArbetsuppgifterRollen innefattar dels arbete som administrativt säljstöd, vilket innebär arbete med offerter och orders. Du ser bland annat till att kunder läggs upp med korrekta fakturerings- och leveransuppgifter i säljsystemet, samt att avtalen gällande exempelvis rabatter är korrekta. Utöver detta ingår lättare ekonomiuppgifter i tjänsten, exempelvis gällande löpande redovisning och kvittohantering, i systemet Visma Administration.
ProfilVi tror att du som söker är driven, och i början av din ekonomikarriär. Du trivs bra i en social och öppen miljö, och arbetar för att bidra till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Du som söker är också flexibel och prestigelös gällande dina arbetsuppgifter och åtaganden.
Vidare tror vi att du:
• Är utbildad till gymnasieekonom, alternativ ekonomiassistent från någon KY-utbildning
• Är organiserad och noggrann, samt har ett mycket gott siffersinne
Det är mycket meriterande, men inte något krav, om du arbetat i Visma Administration eller liknande system tidigare.
Tjänsten är en direktrekrytering till DinBox, men rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Help at Work. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag!
Help at Work är bemannings- och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-13
Ange följande referens när du ansöker: 341
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Tegner
ida.tegner@helpatwork.seFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1477811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.