Administratör

Hoist Group / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hoist Group i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Hoist Group is an international, customer-driven, entrepreneurial company offering innovative hospitality solutions to thousands of hotels across EMEA. We have over 20 years of proven hospitality experience and our focus is always on helping our customers deliver a great guest experience. We are proud to be working with both smaller independent hotels as well as leading international chains and we are constantly striving to drive growth for our customers. We dare to challenge the market and are always at the forefront of hospitality technology offering turnkey solutions for our customers. We are 500 dedicated colleagues in 18+ countries and our turnover is 134 MEUR

Till vårt kontor i Solna söker vi nu en administratör!

Publiceringsdatum
2018-11-30

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör ingår följande huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Orderhantering för hotellinteriör, gästgåvor och lås
• Fakturering
• Inköp från våra befintliga leverantörer
• Uppföljning inköp och leverantörsfakturor
• Rapportering & statistiksammanställning
• Daglig kontakt med kunder, säljare, tekniker och leverantörer via telefon och mail
• Back up för administrationen för content, vars uppgift är att tillhandahålla visningsrätter för TV-kanaler till hotell, offentlig miljö och restauranger m.fl

Du kommer ha mycket kontakter med kunder och fungerar som en viktig funktion internt på arbetsplatsen.

Vi söker dig som har ett par års arbetslivserfarenhet av likvärdigt arbete. Du har goda kunskaper i Office paketet och god datavana.

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Pyramid. Dessutom vill vi att du obehindrat ska kunna kommunicera såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska.

Som person är du positiv och självgående och har sinne för struktur/noggrannhet. Vidare är du duktig på problemlösning, har lätt för att lära och förstå tekniska lösningar och system, samt har ett stort intresse för våra produkter. Du arbetar inom vår ekonomi/admin avdelning med 10 personer och det är därför viktigt att du är en lagspelarare som trivs med att jobba i team och har lätt för att samarbeta.

Vi är ett entreprenörsdrivet företag och det är därför viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad samt har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig en stimulerande och rolig arbetsplats på, ett i sin bransch, ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och har 17 kontor runt om i EMEA. Engagemang och innovation är ledord och vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår expansion framåt. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Vi har kollektivavtal, förmånsportalen Benify samt erbjuder friskvårdsbidrag och kontorsmassage/naprapati.

Start: Så snart som möjligt

Omfattning: Heltid 37h/v, tillsvidare.

Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse

Placering: Solna strand

Kontaktpersoner: Frågor om tjänsten ställs till Anna Roos, chef för ekonomi och admin, 08 555 685 00

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hoist Group

Adress
Hoist Group
Vretenvägen 8
17154 Solna

Kontorsadress
Vretenvägen 8

Jobbnummer
4486317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hoist Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hoist Group: