Administratör
Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Sundsvall
2011-08-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2014-03-25) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Kramfors eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2011-08-03Beskrivning av jobbetAdministratör
Till vår kund söker vi nu en administratör att jobba med administration kring resande tekniker.
Arbetet består av att:
• Boka resor.
• Ordna pass och visum.
• Registrera tidrapporter i Baam.
• Registrera reseräkningar i Agda.
• Skriva/registrera rapporter.
• Översätta rapporter, Svenska/Engelska.
• Fakturera.
• Vara kontaktperson mot teknikerna.
Tjänsten är på heltid med start senast 1a september
Dina personliga egenskaperSom person är du ordningssam, administrativ och flexibel.
Vi ser att du har god datavana och tidigare erfarenhet av administrativ tjänst.
Vi ser gärna att du arbetat i Baam och Agda tidigare.
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt så skicka in din ansökan omgående.
Du ansöker via
www.uniflex.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-04
Ange följande referens när du ansöker: 1998
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktRebecca Pettersson,
rebecca.pettersson@uniflex.seFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 994536
Observera att sista ansökningsdag har passerat.