Administrativt stöd inköp
Personal Roslagen / Kontorsjobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Norrtälje,
Vallentuna,
Vaxholm,
Täby,
Värmdö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personal Roslagen i Norrtälje,
Vallentuna,
Täby,
Österåker,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Personal Roslagen är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker en person som ska arbeta med administrativt stöd för inköp hos en av våra kunder i Roslagen.
Arbetsuppgifter kommer att vara operativt inköpsarbete som att lägga order, svara på inköpsfrågor, behandla statistik, uppföljning av leverantörer, m.m. Arbetsplatsen ligger i Roslagen.
Vi söker dig som har några års administrativ erfarenhet, t.ex. erfarenhet av att arbeta med ekonomi, är gymnasieekonom eller har annan relevant arbetslivserfarenhet. Har du tidigare arbetat med inköp är det meriterande. Du har goda kunskaper i MS Office, främst Excel, och behärskar svenska väl i tal och skrift.
Som person är du noggrann, flexibel och har servicekänsla samt är bekväm med att tala i telefon. Du är ansvarsfull och självgående och har lätt att arbeta i grupp. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Eftersom arbetsplatsen ligger i Roslagen är det en fördel om du själv bor i Roslagen eller lätt kan pendla hit.
Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid. Minst 7 månader, förlängning möjlig.
Publiceringsdatum2016-03-09ErsättningMånadslön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-22
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHannele
FöretagPersonal Roslagen
AdressPersonal Roslagen
Hantverkaregatan 18
76130 Norrtälje
KontorsadressHantverkaregatan 18
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2716264
Observera att sista ansökningsdag har passerat.