Administrativ support till Input interiör Växjö

Input interiör AB / Backofficejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör AB i Växjö, Karlskrona, Kalmar, Jönköping, Halmstad eller i hela Sverige

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som administrativ support på Input interiör i Växjö arbetar du som en del av vårt supportteam och erbjuds en varierande tjänst där du blir en viktig resurs i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Tillsammans med våra projektledare och monteringsavdelning säkerställer du att produkter, leveranstider, ordererkännanden och samordning fungerar enligt den gemensamma planeringen. Du kommer främst arbeta med:
Kontroll av orderbekräftelser
Leveransbevakning
Planering
Hantering av reklamationsärenden
Bemanning av vår telefonväxel

Vi söker dig med mycket energi och engagemang som kan ge kollegor och kunder bästa möjliga service genom att lösa olika ärenden på ett professionellt sätt och i rätt tid. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och affärsmässig.
Strukturerad och ansvarsfull.
Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Har god servicekänsla.
Gillar att prata med kunder och leverantörer.

Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst samt erfarenhet av olika affärs- och mailsystem.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.

Publiceringsdatum
2021-12-06

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast 9 januari. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Emma Johansson på +46 470 79 37 15 alt. emma.johansson@inputinterior.se.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Input interiör AB
Södra Vallviksvägen 10
35251 Växjö

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Input interiör AB (org.nr 559150-6349), https://www.inputinterior.se/
Södra Vallviksvägen 10 (visa karta)
352 51  VÄXJÖ

Arbetsplats
Input interiör

Kontakt
Platschef
Emma Johansson
emma.johansson@inputinterior.se
+46470793715

Jobbnummer
6154890

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör AB: