Administrativ stjärna till vårt Backofficeteam
SRB-Gruppen AB/Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SRB-Gruppen AB/Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige SRB söker en administrativ stjärna till vårt nya Back Office team
SRB, Svensk Rikstäckande Butiksservice, etablerades 1995 och är idag Sveriges största merchandisebolag som rikstäckande tillhandahåller merchandisetjänster till bl.a. dagligvaruhandeln, bygghandeln, detaljhandeln och apoteksmarknaden.
Våra 400 merchandisers runt om i landet ser till att våra kunder alltid har välfyllda och snygga butikshyllor. Tillsammans med våra partners inom design, logistik och telemarketing kan vi erbjuda våra kunder del och helhetslösningar inom merchandising
För mer information om företaget gå in på vår hemsida:
http://www.srbgruppen.se/Back Office hos SRB är en ny central nyckelfunktion som administrerar affärssystemen genom egna registreringar samt kontroll av den information om utförande av uppdrag som läggs in i systemen. Back Office ansvarar även för att bolagets medarbetare har rätt information och material samt är en supportfunktion för både kunder och våra medarbetare. I tjänsten ingår även att ta emot frånvaroanmälningar samt att planera in vikarier.
Arbetet utförs tillsammans med Back Office teamet i bolagets moderna och trivsamma huvudkontor på Kungsgatan i Stockholm.
Företaget erbjuder dig goda möjligheter till personlig utveckling samt ett dynamiskt och intressant arbete med en marknadsmässig lön och ett hälsovårdspaket inkluderat friskvårdsbidrag, hälsokontroller och en modern sjukvårdsförsäkring. Att ha kul på vägen är en förutsättning!
Övergripande arbetsuppgifter för Back Office teamet är:
• System administration
• Kontroll av inrapporterad information såsom ex utförandetider, bildgranskning, svar på kundfrågor
• Registervård
• Mottaga frånvaroanmälan samt bemanna tillfälliga vakanser med omplanering av uppdrag alternativt bemanning med personal från personalpooler
• Kommunikation med medarbetare, butiker och kunder
• Administration av utskick
• Supportfunktion löpande via supportmail och telefon samt vid större projekt för både medarbetare, kunder och butiker
• Helgjour var 4.e vecka
• Övriga administrativa uppgifter
Publiceringsdatum2016-07-15KvalifikationerSom person är du serviceinriktad, lösningsorienterad, strukturerad, engagerad och ansvarsfull, En energisk medarbetare som gillar en arbetsmiljö med högt tempo i ett expansivt företag. Vi ser även att du är ambitiös, driven och trivs med att utveckla ditt arbete framåt med kvalité i fokus, tillsammans med BackOffice teamet. Du förväntas ha god kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
Vi ser dig som en god budbärare av våra värdegrunder som genomsyrar verksamheten: närhet, kompetens, kontroll, ansvar, tillit och respekt.
Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och god datavana är ett krav. Arbetet utförs till stor del i MS Office och framförallt i Excel.
Du har gymnasieexamen och har du dessutom någon form av eftergymnasial utbildning är detta meriterande.
Erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är också meriterande.
Tjänsten är en fast heltidsanställning som inleds med en provanställning om 6 månader.
Välkommen med din ansökan och CV på denna Webblänk:
http://www.webforum.com/form/srbgruppen/form.asp?sid=466844274Vi har för avsikt att även annonsera 12/8-23/8
Har du inte tillgång till dator så kan du skicka din ansökan brevledes adress: SRB, Benny Westblom Kungsgatan 27, 111 56 Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-28
FöretagSRB-Gruppen AB/Stockholm
AdressSRB-Gruppen AB/Stockholm
Kungsgatan 27
11156 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 27
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7400000
E-postadress:
rekrytering@srbgruppen.se Jobbnummer 2957067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.