Administrativ receptionist till Swatch Group

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Swatch Groups räkning en administrativ receptionist. Tjänsten är på heltid och du kommer att bli anställd av Swatch Group. Önskemålet är att du kan starta omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en administrativ receptionist till Swatch Group. Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar majoriteten av alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I norden är Swatch Group återförsäljare av: Omega, Rado, Longines, Certina, Tissot, Calvin Klein, Swatch och FlikFlak. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.

I rollen som administrativ receptionist kommer du att arbeta med traditionella receptionistuppgifter samt att på daglig basis stötta dina kollegor på kundtjänstavdelningen. Du kommer bland annat att ansvara för den dagliga driften så som att välkomna besökare, förbereda inför möten och konferenser, beställa kontorsmaterial, luncher och fika samt vara behjälplig med andra förekommande administrativa uppgifter. På kundtjänstavdelningen kommer du bland annat vara behjälplig med att svara på kundmejl gällande beställningar, releaser och lägga in ordrar i SAP samt besvara samtal vid behov. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider måndag-fredag.

Den här tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter och trivs i ett arbete där du får ta eget ansvar. Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer och vill arbeta långsiktigt på företaget.

Publiceringsdatum
2021-09-29

Arbetsuppgifter
Som administrativ receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som följande:

Ta emot besökare

Växel- och mejlhantering

Boka och förbereda möten och konferensrum

Beställning av kontorsmaterial/lunch/fika mm.

Kontakt med leverantörer

Boka och planera event, födelsedagar, julbord mm.

Assistera ekonomiavdelningen med fakturor, granska reseräkningar och parkeringskvitton

Ha överblick av kontoret och se till att den dagliga driften fungerar

Vara behjälplig med andra förekommande administrativa uppgifter

På kundtjänst delen kommer du att:

Svara på kundmejl gällande beställningar

Ta emot samtal vid behov

Releasa och lägga in ordrar i SAP

VI SÖKER DIG SOM

Har något års erfarenhet av service och administration

Har goda kunskaper inom Officepaketet

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har erfarenhet av SAP eller Navision

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, lösningsorienterad och är van vid att hantera flera saker samtidigt. Vidare är du nyfiken, prestigelös och en riktig doer. Det är även viktigt att du kan arbeta både självständigt och i grupp.

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd direkt av Swatch Group.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
6003307

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: