Administrativ orderhanterare med tillträde omgående

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du på jakt efter ett tillfälligt extrajobb med start omgående? Då har vi ett intressant tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2016-10-28

Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta som ordermottagare och ansvara för ordern genom hela kedjan - från det att den mottas tills att den levererats.

Arbetet sker i öppet kontorslandskap där du sitter tillsammans med åtta andra personer. Den inledande tiden kommer du erbjudas handledning och du har alltid tillgång till stöd av din närmsta chef på plats.

Om företaget
Vår kund är en av de ledande leverantörerna av smörjmedel i Skandinavien och Baltikum. Företaget är en del av ett välkänt detaljhandels- och drivmedelsföretag och de sitter i moderna, fräscha lokaler på Södermalm.

Profil
Du behöver behärska såväl svenska som engelska i tal och skrift för att arbeta som ordermottagare. Ingen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter krävs men har du tidigare arbetat administrativt får du ett plus i kanten.

I dina arbetsuppgifter ingår fakturahentering i ett affärssystem vilket gör att tidigare erfarenhet av något affärssystem betraktas som en meriteranbde egenskap.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Arbetsort; Stockholm, Södermalm
Arbetstider; 8-17
Omfattning; Heltid eller deltid
Start; Omgående
Lön; Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 9363
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanna Andersson-Hamrén sanna.ah@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Jobbnummer
3129026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: