Administrativ Operation Manager inom logistik till HelloFresh, L

Logent AB / Logistikjobb / Bjuv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Bjuv, Åstorp, Helsingborg, Klippan, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logent AB i Bjuv, Åstorp, Helsingborg, Klippan, Ängelholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-03-24

Om tjänsten
Till Logents produktionsverksamhet för HelloFresh i Bjuv söker vi nu en resultatinriktad och analytisk Administrativ Operation Manager med ansvar att driva och utveckla ständiga förbättringar i verksamhetens produktionsflöden. Vill du vara med på en spännande resa och driva förändring i expansionen av HelloFresh och Logents verksamhet är det här en unik möjlighet för dig!

Som Administrativ Operation Manager arbetar du nära Site Manager och Produktionschef med ansvar för att driva förändringsarbete och ständiga förbättringar med fokus på kostnadseffektivitet och långsiktig lönsamhet. Parallellt med att du är ute i verksamheten, tar fram siffror och analyserar flödena så arbetar du med business case och handlingsplaner som bidrar till att produktionsverksamheten når uppsatta produktivitets- och lönsamhetsmål. Du skapar presentationer och medverkar vid interna och externa möten med kund. Du rapporterar till Site Manager, tjänsten är på heltid och tillsvidare och placerad vid HelloFresh produktionssite i Bjuv.

Profil
Vi söker dig med relevant högskoleutbildning såsom civilingenjör eller civilekonom med inriktning på logistik och supply chain. Du kan vara nyutexaminerad eller hunnit arbeta några år i en liknande roll med logistikutveckling inom produktion eller lagerlogistik. Du har goda kunskaper i excel och är van att ta fram och hålla presentationer.

Du är analytisk, gillar utmaningar och motiveras av att driva förändringsarbete, lösa problem och skapa goda resultat. Som person är du trygg, stabil och relationsskapande samt har förmågan att lägga i en högre växel när det krävs. Du är kommunikativ och trivs i samarbete med andra likväl som du är bra på att arbeta självständigt och driva de egna projekten framåt.
För dig som har affärssinne, en utåtriktad ådra och gillar mötet med kund där du får möjlighet att presentera dina och företagets förbättringar kommer att stortrivas i rollen som Administrativ Operation Manager hos oss!

Intresserad av tjänsten?
Vi behöver din ansökan med CV samt personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person för tjänsten som Administrativ Operation Manager. Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta rekryteringschef Marie-Louise Bååth på tel. 070-722 77 59 eller marie-louise.baath@logent.se
Välkommen med din ansökan!

Om Logent
Logent är ett Logistik- och Bemanningsföretag med verksamhet i Norge och Sverige och sysselsätter totalt 3000 personer. Logent Lager är ett affärsområde som erbjuder drift och utveckling av logistik inom lager och distribution genom outsourcing eller insourcing. Vi erbjuder kompletta lagerlösningar med mervärdestjänster som ger våra kunder kostnadsfördelar vid drift av hela eller delar av logistiken. Läs mer på www.logent.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Logent AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3335".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Logent AB (org.nr 556634-4429), http://www.logent.se

Jobbnummer
5650026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logent AB: