Administrativ kundtjänst / kundservice / kundsupport till HSB

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ kundtjänst / kundservice / kundsupport till HSB" (publicerad 2016-12-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-11-28

Företaget
HSB Stockholm är landets största medlemsägda och kooperativa regionalförening som arbetar med bosparande, byggande och förvaltning av bostäder och fastigheter. HSB är en värderingstyrd organisation där affären och medlemsnyttan går hand i hand. I de ljusa och moderna lokalerna nära Fridhemsplan i Stockholm arbetar cirka 400 personer.

Du blir här en del av HSB:s servicecenter som ansvarar för att ge service och support till HSB Stockholms alla kunder och medlemmar. Avdelningen består av drygt 75 medarbetare fördelade på fyra team.


Dina arbetsuppgifter
Som handläggare på HSB:s servicecenter hanterar du ärenden från organisationens interna och externa kunder. Ärendena gäller exempelvis frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, bilplatser och felanmälan. Du kommer även att ge support till mäklare i samband med försäljning av de lägenheter företaget förvaltar. Arbetet sker företrädesvis via telefon, samt via mail och organisationens interna ärendehanteringssystem. Du kommer här att ansvara för att handlägga ärendet från början till slut.

Vid start får du en gedigen introduktion och utbildning som kommer att fortlöpa under en tvåårsperiod, varför HSB ser långsiktigt på detta samarbete. Arbetet sker vardagar, måndag till fredag. Kundtjänsten är öppen måndag, tisdag, onsdag och fredag mellan 08:00-16:30 och torsdag 08:00-18:00. Dina arbetstider (40 timmar/vecka) varierar inom detta tidsintervall.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god vana att arbeta i CRM/ärendehanteringssystem
• Flera års erfarenhet av kundservice via telefon med tillhörande handläggning och administration
• Erfarenhet av fastighetsbranschen (mycket meriterande)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att lyckas i rollen som handläggare på HSB:s servicecenter är det viktigt att du har ett stort fokus på service, har en god kommunikativ förmåga samt har ett pedagogiskt förhållningssätt. Det är av största vikt att du är noggrann och metodisk. Du motiveras av att arbeta mot mål och sporras av att följa dina nyckeltal och utveckling.

Då det är ett ständigt flöde av inkommande ärenden är det även viktigt att du är effektiv och trivs i en miljö med högt arbetstempo. Vi tror att du som söker denna roll är nyfiken, tycker om att hitta lösningar och har ett flexibelt arbetssätt.

Övrig information:

Start: 9 januari 2017
Plats: Fridhemsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, kundtjänst, kundservice, customer service, customer support, support, kundhantering, handläggare, handläggning, fastigheter, fastighetsbranschen, HSB

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sackemark emelie.sackemark@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3182504

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: