Administrativ koordinator till kund i Solna
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco Outsourcing söker en administrativ koordinator till kund i Solna
Publiceringsdatum2008-12-17Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta som administrativ koordinator där arbetsuppgifterna kommer vara av blandad karaktär såsom resebokningar, administration kring billeasingavtal och mobiltelefoner, avtalshantering, koordinering av frukost- och lunchmöten, organisation kring externa och interna kontorsflyttar, introduktion av nyanställda, övergripande ansvarig för receptionen samt agera lunchavbytare i denna, uppdatering i telefonisystem, beställningar och allmän service. Tjänsten är ett mammavikariat på heltid med start i under januari 2009 t.o.m september 2009, med chans till förlängning. Arbetstiderna är 8:00-17:00 men möjlighet finns till viss flexibilitet kring dessa.
Vem söker vi?
Vi tror att du har arbetat ett par år som koordinator eller administrativ assistent, gärna i internationell miljö med engelska som koncernspråk. Erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Önskvärt men ej nödvändigt är om du har arbetat i SAP.
Du är en mycket god kommunikatör och har förmågan att vara tydlig och rak på ett smidigt och ödmjukt sätt. Du har ett öga för detaljer och gillar att arbeta proaktivt. Som person är du prestigelös och har inga problem att hugga in där det behövs då du har ett stort intresse för service och människor. För att trivas på den här arbetsplatsen skall du tycka om att vara spindeln i nätet, arbeta självständigt med mycket varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo och inte vara rädd för att fatta egna beslut.
Du har gymnasiekompetens, är en mycket van datoranvändare och behärskar Officepaketet. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt på grund av arbetets administrativa karaktär samt att engelska är koncernspråk.
Vad erbjuder vi?
Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete i internationell miljö med varierande arbetsuppgifter är det här en tjänst för dig så sök redan idag. Adecco månar även om sina medarbetares hälsa varför vårt friskvårdbidrag kommer ge dig möjlighet till val av aktivitet som passar just dig.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Vi tar emot ansökningar via vår CV-databas. Har du ännu ej registrerat din CV gör du det på
www.adecco.se under uthyrningen. För att gå vidare i en eventuell rekryteringsprocess måste ditt CV finnas registrerad där. Bifoga gärna ett personligt brev med löneanspråk. Direktlänk till annonsen följer här:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=625932
För mer information kontakta Lotta Eriksson 08 598 983 86.
E-post
lotta.eriksson@adecco.seVälkommen med Din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat med chans till förlängning
ErsättningFast lön
Fast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-01-16
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ koordinator
KontaktLotta Eriksson, 08 598 983 86 (Telefon),
lotta.eriksson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB Företagspresentation
AdressAdecco Sweden AB
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-598 983 86
Jobbnummer 371522
Observera att sista ansökningsdag har passerat.