Administrativ koordinator till kund i Karlskoga
AxÖ Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlskoga
2025-01-29
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AxÖ Consulting AB i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Kristinehamn,
Hallsberg eller i
hela Sverige AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö.
Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer.
Vill du arbeta i en kundnära roll på ett internationellt industriföretag i Karlskoga? Då har vi rätt utmaning för dig! Nu söker vi flera administrativa koordinatorer som vill vara en del av vår kunds fortsatta framgång. Här erbjuds du en spännande roll där du får möjlighet att vara en viktig del i hanteringen av försäljning och leverans av reservdelar.
Din framtida utmaning
Som administrativ koordinator är du delaktig i och utgör ett administrativt stöd i hela processen - från kundförfrågan till leverans.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Ta emot, hantera och analysera kundförfrågningar
- Skapa och skicka offerter
- Ta emot och behandla order
- Säkerställa att leveranser sker enligt plan
Är du den vi söker?
Vi söker dig är noggrann, utåtriktad och skicklig på att bygga kundrelationer. Du har en förmåga att arbeta strukturerat och resultatinriktat. Vi ser gärna att du är självgående, flexibel och tar ansvar för dina uppgifter.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
- Har grundläggande förståelse för ekonomi och kalkylering.
- Är trygg i att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift.
- Har goda kunskaper i MS Word och Excel.
- Är intresserad av att arbeta i IT-system såsom IFS.
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundkontakt, orderhantering och uppföljning.
Om konsultuppdraget
Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.
Information och ansökan
Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig: Angelica Mäenpää:
Angelica.maenpaa@axoconsulting.seUrval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.
Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.
Välkommen med din ansökan!
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök
www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2025/27".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AxÖ Consulting AB (org.nr 559099-7531)
Arbetsplats AxÖ Consulting
Kontakt Angelica Mäenpää
0766366175 Jobbnummer 9133608