Administrativ klippa till ledande aktör

Perido Skills AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta brett inom administration i en händelserik miljö? Är du social och kan se dig själv i en roll där du har många kontaktytor? Har du en god känsla för struktur och vet hur du håller ordning när flera uppgifter dyker upp samtidigt? Den här tjänsten kan vara rätt för dig!

Publiceringsdatum
2016-08-23

Beskrivning
Perido rekryterar en administratör till Assemblin, en ledande aktör inom den nordiska marknaden för bland annat elteknik, VS-teknik och ventilation. Rätt person erbjuds ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete i ett spännande och expansivt företag där alla gör sitt yttersta för att kunder och medarbetare ska trivas och utvecklas. Tjänsten är placerad på Assemblins kontor i Hägersten.

I denna roll kommer du som är en administratör ut i fingerspetsarna och som söker ett arbete med brett ansvarsområde att trivas alldeles utmärkt! Du stöttar filialchefen och projektledare med diverse administrativa uppgifter såsom att:

• Ta emot ordrar samt skriva och registrera priser
• Assistera vid offertsammanställningar
• Medverka vid marknadsaktiviteter
• Följa upp projekt avseende betalningsplaner
• Skapa faktureringsunderlag och hantera fakturering
• Attestera och bevaka leverantörsreskontra
• Administrera kring arbetskläder, bilar och telefoner till personalen

Det ingår även en del personaladministrativa arbetsuppgifter i din roll såsom hantering av tidsredovisning, reseredovisning, utbetalning av förskott och ackord, samt administration gällande nyanställning och avslut av anställning. Hos dig som söker önskar vi kunna se ett gott sinne för struktur och ekonomi. Du är social och trivs med telefonen som verktyg då du dagligen kommer att ha kontakt med kunder och installatörer internt.

Låter det som tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete, gärna orderadministration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14019MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14019MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 14019
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
3008519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: