Administrativ Assistent Till Ortopedtekniskt Centrum I Karlskron

Region Blekinge / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Blekinge i Karlskrona, Ronneby, Karlshamn, Sölvesborg, Olofström eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-03-04

Om företaget
På ortopedtekniskt centrum är vi ett team som präglas av stark sammanhållning, engagerat ledarskap och en vilja att utvecklas.

Vi är en jämlik arbetsgrupp med stor åldersspridning och olika bakgrund. Detta gör att vi har högt i tak och en god social arbetsmiljö. Ortopedtekniskt centrum är en del av ortopedkliniken på Blekingesjukhuset, vi har verksamhet i Karlskrona och Karlshamn.

Hösten 2018 flyttade vi in i nya lokaler som är anpassade för vår verksamhet med fokus på arbetsmiljö och modern teknik.

Om jobbet
Som administrativ assistent på ortopedtekniskt centrum kommer du i huvudsak att arbeta inom tre olika områden vilka innefattar patientmottagning, posthantering och administration. I arbetsuppgifterna ingår t.ex. registrering av rekvisitioner, telefonrådgivning och tidsbokning, fakturahantering, beställning och uppackning av varor mm. Du kommer att arbeta i olika system för journalhantering, fakturahantering och beställning. Du är länken mellan patienterna och övrig personal och den person patienterna oftast kommer i kontakt med först.

Vi arbetar utifrån ett personcentrerat förhållningssätt med ett högt ansvarstagande men även stor frihet att vara kreativa. Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en trivsam miljö och ett trevligt arbetsteam.

Om dig
Vi söker dig med ett brinnande intresse för administration och service. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att prioritera. Noggrannhet är viktigt för dig och du trivs i ett varierande arbete både med avseende på arbetsuppgifter och arbetstempo. Du är en flexibel och social person som uppskattar den kontakt med människor som tjänsten innebär och du sätter alltid god service och samarbete i första rummet.

Du ska ha god datorvana och förmåga att samtidigt hantera flera olika programvaror. Du har fullföljd och godkänd gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet av liknande tjänster är meriterande. Vi värderar gott samarbete ibland våra medarbetare, därför kommer stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal.

Provanställning kan komma att tillämpas.

Om Region Blekinge

Varje dag skapar vi livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Vi leder utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och vi arbetar för att bidra till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. För oss är det viktigt att vårt miljö- och hållbarhetsarbete bidrar till en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. Våra ansvarsområden är hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. För att livet är viktigt.

Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

https://regionblekinge.se/

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Urval och rekrytering sker löpande. Tillträde enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning

Ersättning
Region Blekinge tillämpar individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
REGION BLEKINGE

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/162".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Blekinge (org.nr 232100-0081)

Arbetsplats
Hälso- och sjukvården Region Blekinge

Kontakt
Johanna Öhlund, Handledare
johanna.ohlund@regionblekinge.se

Jobbnummer
6404384

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Blekinge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Blekinge: