Administrativ assistent till kund i Vårby
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.
Publiceringsdatum2017-06-07Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Administrativ assistent som ska arbeta med administration och fakturering kring brandskyddskontroller. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara sedvanliga kontorsuppgifter, men utöver detta kommer du att anvara för följande;
• Besvara förfrågningar via mail och telefon
• Planering- och avisering av kontroller
• Fakturahantering
• Administrera beslut och andra uppgifter
Vem är du?
Då det är en administrativ tjänst är viktigt att du är prestigelös och tycker att det är spännande med administration. För att lyckas i denna roll krävs det att du är noggrann, serviceminded och strukturerad. För att vara aktuell för denna tjänst har kunden följande kompetenskrav;
• Mångårig erfarnhet av kvalificerat administrativt arbete
• Goda kunskaper i MS Office
• Grundläggande kunskaper inom ekonomi
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
Det är viktigt att du har en god förmåga att planera och att du är självgående i ditt arbete. Vi ser även att du är van vid ett högt tempo och kan ta snabba beslut. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av sotning och brandskyddskontroll, men inget krav. Har du arbetat med någon form av kundservice tidigare så är även detta meriterande då arbetet innehåller mycket telefonkontakt med medborgare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet i denna tjänst.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och är på heltid med start omgående. Kunden är ett förbund som bedriver räddningstjänst i tio olika kommuner. Tjänsten beräknas pågå till den 31:a december, för rätt person finns det chanser till förlängning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Victoria Dall via mail:
victoria.dall@jurek.se.Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurek.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start
Omgående
ErsättningEnl.ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3542435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.