Administrativ assistent till kund i Vårby

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.

Publiceringsdatum
2017-06-07

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Administrativ assistent som ska arbeta med administration och fakturering kring brandskyddskontroller. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara sedvanliga kontorsuppgifter, men utöver detta kommer du att anvara för följande;

• Besvara förfrågningar via mail och telefon

• Planering- och avisering av kontroller

• Fakturahantering

• Administrera beslut och andra uppgifter

Vem är du?

Då det är en administrativ tjänst är viktigt att du är prestigelös och tycker att det är spännande med administration. För att lyckas i denna roll krävs det att du är noggrann, serviceminded och strukturerad. För att vara aktuell för denna tjänst har kunden följande kompetenskrav;

• Mångårig erfarnhet av kvalificerat administrativt arbete

• Goda kunskaper i MS Office

• Grundläggande kunskaper inom ekonomi

• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

Det är viktigt att du har en god förmåga att planera och att du är självgående i ditt arbete. Vi ser även att du är van vid ett högt tempo och kan ta snabba beslut. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av sotning och brandskyddskontroll, men inget krav. Har du arbetat med någon form av kundservice tidigare så är även detta meriterande då arbetet innehåller mycket telefonkontakt med medborgare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet i denna tjänst.

Du erbjuds

Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och är på heltid med start omgående. Kunden är ett förbund som bedriver räddningstjänst i tio olika kommuner. Tjänsten beräknas pågå till den 31:a december, för rätt person finns det chanser till förlängning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Victoria Dall via mail: victoria.dall@jurek.se.Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start

Omgående

Ersättning
Enl.ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall victoria.dall@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3542435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: