Administrativ Assistent Till Företag Inom Läkemedelsbranschen!
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är ett Svenskt ledande företag inom läkemedelsbranschen som just nu är i stor tillväxt. Med kontor i över ett 20-tal länder och produkter som säljs på en ännu större marknad är de ett stabilt och välkänt företag inom branschen. Sammanlagt arbetar det ca 700 personer i hela organisationen varav hälften av dem arbetar på de svenska kontoren. Denna delen av organisationen sitter i central delarna av Kungsholmen. Då företaget är i ständig tillväxt söker nu efter en administrativ assistent
Tjänsten
I rollen som administrativ assistent kommer du att tillhöra produktionsavdelningen. Du välkomnar kunder, administrerar och dokumenterar information, förbereder mötesagendor och hanterar ordar. Du kommer även att assistera vid organisationens resor, möten och events samt att du även introducerar nya kandidater. Vidare kommer du även att arbeta med rutinförbättringar, processer för att öka arbetsflödet och andra sedvanligt förekommande arbetsuppgifter. Det kommer även att ingå arbetsuppgifter som ansvar för samarbetsajter och uppdatering av intranätet. Tjänsten är på heltid i ett år med start omgående där du blir anställd som konsult via Placera Personal.
Publiceringsdatum2016-05-11KvalifikationerVi söker dig som har följande bakgrund
• Du har minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du har erfarenhet av att leda och driva projekt
• Du har mycket goda datakunskaper främst i Word, Excel, PowerPoint samt Outlook
• Du talar och skriver engelska flytande, då det krävs i tjänsten
• Meriterande om du har erfarenhet av läkemedelsbranschen
Dina personliga egenskaperFör denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är självständig, driven och noggrann. Du är flexibel inför nya arbetsuppgifter, tydlig i din kommunikation samt innehar en god samarbetsförmåga. Vidare är du prestigelös och ödmjuk gentemot ditt arbete samt kollegor och tar stort ansvar för ditt arbete.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Detta är en tjänst på 40h i veckan där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är tidsbegränsat på ett år med start omgående
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Torbacke, Rekryterare 08-586 22720
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2837150
Observera att sista ansökningsdag har passerat.