Administrativ assistent till ett finansbolag
Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en administrativ assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en administrativ assistent till vår kund som är ett kvalificerat service- och rådgivningsbolag inom finansbranschen. Företaget tillhandahåller tjänster såsom planering och genomförande av nyemissioner, likvidhantering, optionsprogram och anslutningar till det centrala värdepappersregistret. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i fina lokaler. Det är en varm och familjär organisation med ett sammansvetsat team som har ett stort driv och engagemang. Företaget är i en expansiv fas och söker en person som ska stötta upp det administrativa teamet.
Tjänsten är på heltid med start omgående och arbetstiderna är måndag - fredag klockan 09.00 - 17.00. Till denna tjänst söker vi dig som har något års erfarenhet inom administration och service. Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer och vill arbeta långsiktigt på företaget. För rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Det här är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd av vår kund.
Publiceringsdatum2021-03-04ArbetsuppgifterSom administrativ assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Registrering av teckningar i emissioner som hanteras av företaget
Rapportering av teckningsläge till företagets kundbolag
Registrering av inbetalningar
Hantera infomailen och ta emot samtal
Posthantering och beställning av kontorsmaterial
Leverans av aktier och andra värdepapper
Uppdatering av hemsidan
I viss mån välkomna besökare samt ha kontakt med leverantörer
Ha överblick av kontoret och se till att den dagliga driften fungerar
VI SÖKER DIG SOM
Har något års erfarenhet av service och administration
Har mycket goda kunskaper inom Officepaketet, framförallt i Excel
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har ett sinne för siffror och en analytisk förmåga
Det är meriterande om:
Du har erfarenhet från finansbranschen
Som person är du serviceinriktad, noggrann och strukturerad. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och professionell. Vidare är du nyfiken, prestigelös och en riktig doer. Det är även viktigt att du kan arbeta både självständigt och i grupp.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 5610369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.