Administrativ assistent och kundservicemedarbetare till läkemedels-/medicik

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-11-14


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker löpande Administrativa assistenter/Kundservicemedarbetare som har erfarenhet inom exempelvis Life science, MedTech eller Pharma. Det är dessutom ett stort plus om du talar något eller flera av de nordiska språken. Vi söker dig som lockas av möjligheten att få bidra till att förbättra människors hälsa hos vår multinationella kund som verkar inom läkemedels- och medicinteknikbranschen!

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett amerikanskt multinationellt bolag känt för sina innovativa produkter och lösningar inom medicinteknik, läkemedel och konsumenthälsa. De är tusentals anställda världen över som varje dag arbetar för att förbättra den globala hälsan och den övergripande livskvaliteten.
Vi rekryterar löpande till kunden och detta är en öppen annons för att proaktivt hitta talanger till företagets kontor i Norrort (goda kommunikationsmöjligheter!). Vi går igenom inkommande ansökningar och informerar matchande kandidater så snart det dyker upp en öppning hos företaget - allt för att du ska få bästa chans att ta nästa steg i karriären.

Du erbjuds
• En företagskultur som värdesätter mångfald, innovation och etiskt ansvarstagande, och en arbetsplats som ständigt arbetar ständigt för att bidra till en hälsosammare framtid för alla.

• En engegerad konsultchef och karriärspartner i form av en konsultchef hos Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2024-11-14

Dina arbetsuppgifter
• Säkerställa hög följsamhet till tex SOP (Standard Operating Procedures) och noggrann dokumentation.
• Administrera betalningar samt hantera avtal
• Agera administrativt stöd till chefer.
• Samarbeta och kommunicera effektivt med interna och externa parter

VI SÖKER DIG SOM

• 1-3 års arbetslivserfarenhet inom administration eller kundservice från hälso- och sjukvård, läkemedel eller liknande bransch
• Har starka kunskaper i Microsoft Office krävs (Excel-test kan förekomma under rekryteringsprocessen)
• Har erfarenhet av arbete i CRM-system
• Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du har
• Kan kommunicera i tal och skrift på något eller flera av de nordiska språken i tal och skrift

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Strukturerad
• Ansvarstagande och självständig
• Flexibel och serviceinriktad inställning

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Varaktighet, arbetstid, etc.
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15108499".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
9010525

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: