Administrativ assistent
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.
Vi söker en Administrativ assistent som kommer att arbeta nära en av våra flerspråkiga Informatörer och bistå denne i det dagliga arbetet. Du kommer att vara involverad i de arbetsuppgifter som informatören ansvarar för och avlasta i det administrativa arbetet.
Som assistent kommer du bland annat att arbeta proaktivt för att öka kundantalet för Humana Assistans AB. Du kommer tillsammans med vår informatör informera och kontraktera potentiella kunder.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:
• Resor tillsammans med informatören* Administrera kunder i vårt kundsystem Navision* Uppdatera och skapa Excel-dokument * Ansvara för kommunikation med ekonomiavdelning gällande fakturor mm.* Ansvara för resebokningar* Du kommer vara delaktig i tecknandet av avtal med personer som har beslut inom personlig assistans enligt LSS.* Du kommer även att vara delaktig i att teckna avtal med personer som har rätt att söka personlig assistans enligt LSS "sökkunder", samt bistå dem i ansökningsförfarandet* Ha kontakt med läkare, rehabiliteringspersonal, Försäkringskassor, kommuner, skolor och andra instanser i vårt samhälleVi söker dig som är tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera både stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Du har erfarenhet av att arbeta i Excel och är beredd att lära mer. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du besitter stor social kompetens.
Som person är du initiativrik, målinriktade och har lätt för att skapa förtroende hos andra människor. Du är serviceinriktad och har god förmåga att lyssna för att kartlägga andras behov och önskemål. Du är planerad, strukturerad och jobbar långsiktigt. Det kommer periodvis att vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är självständig och ser när du behöver hjälpa till. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbete med personer med funktionsnedsättning.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.
Tjänsten är deltid, 50 %, placeringsort är Örebro
I tjänsten ingår resor och B körkort är ett krav
Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse
Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.
Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress:
http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/Publiceringsdatum2012-10-29Arbetstider och omfattningDag , Deltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1377325
Observera att sista ansökningsdag har passerat.