Administrativ assistent - Intern kundservice

Region Kronoberg, Regionservice / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Kronoberg, Regionservice i Växjö, Ljungby eller i hela Sverige

I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

Kundservice och logistik har som uppdrag att ge medarbetare och invånare service och se till att materialflödet inom regionen fungerar. Kundservice och logistik består av åtta avdelningar som alla på olika sätt arbetar för att underlätta vardagen för övriga medarbetare inom Region Kronoberg och slussa medborgare rätt i organisationen. Sammanlagt arbetar cirka 140 personer inom kundservice och logistik.

Avdelningen intern kundservice är regionens interna kundservicefunktion. Vi ansvarar även för sjukhusreceptionerna på våra sjukhus samt för Region Kronobergs telefonväxel. Vi är cirka 25 medarbetare på intern kundservice.

Vi söker nu en administrativ assistent med placering på Centrallasarettet i Växjö.


Publiceringsdatum
2022-02-15

Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent på intern kundservice jobbar du med telefonsupport, ärendehantering och beställningar i våra interna beställningssystem. Vi är den naturliga ingången till regionservice för hjälp med beställningar, information och frågor som rör intern service. Du hanterar alla ärenden via telefon, webb, ärendehanteringssystem och servicedisk. Det är en stor variation av frågor som du hanterar och du jobbar dagligen i flera olika datasystem.


Kvalifikationer
Du som söker ska ha en gymnasieutbildning, gärna med teoretisk inriktning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från kundservice, telefonsupport och/eller försäljning/inköp. Du behöver vara van vid att jobba i flera olika datasystem samt ha telefonen som ett arbetsredskap. Flytande svenska i tal och skrift samt engelska i tal är ett krav.

Som person har du förmågan att sätta kundens behov i centrum, vara serviceinriktad och att alltid sträva efter att ge kunden bästa möjliga bemötande. Du behöver även vara flexibel, noggrann och klara av en stundtals ojämn arbetsbelastning. Du behöver även vara proaktiv, gilla att ta initiativ samt trivas i en stimulerande och utmanande miljö.

Stor vikt läggs vid att du har ett serviceinriktat förhållningssätt.

ÖVRIGT
Bifoga gärna relevanta utbildningsbetyg/intyg.
Vi kommer att tillämpa löpande urval under ansökningsperioden, så skicka in din ansökan redan nu!

Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde omgående. .

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Region Kronoberg, Regionservice

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RGS 5/22".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Kronoberg (org.nr 232100-0065)

Arbetsplats
Region Kronoberg, Regionservice

Kontakt
HR-konsult
Elin Nellmo
0470-58 85 24

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Region Kronoberg, Regionservice

Jobbnummer
6344625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Kronoberg, Regionservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Kronoberg, Regionservice: