Administration & kundtjänst, iDeal Of Sweden
E-Commerce Invest Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos E-Commerce Invest Sweden AB i Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige iDeal Of Sweden är ett varumärke med funktionella och fashionabla tillbehör för mobila enheter. Alla våra produkter är egen design och utveckling vilket lagt grunden till vår framgång. Vi har under de senaste två åren byggt upp ett starkt varumärke inom branschen i Skandinavien och utvecklar nu vår verksamhet i Europa, USA och Japan. Vi är ett ungt företag som växer snabbt vilket ställer höga krav på dig samt stort eget ansvar.
Vi söker nu en administratör och kundtjänst medarbetare med goda kunskaper i engelska. I rollen ingår att samarbeta med internationella aktörer som till exempel Amazon samt kundtjänst mot såväl svenska som internationella kunder. Därför behöver du ha mycket goda engelskakunskaper. Rollen innebär mycket ansvar då du kommer att axla en stor portion av det administrativa arbetet på kontoret. I ditt ansvarsområde ingår alla delar av orderbehandling som orderregistrering, beställningsbekräftelse, leveransbevakning, fakturering och löpande underhåll av orderrutiner.. Vi arbetar i flera system samtidigt och det ställer höga krav på organisationsförmåga samt den analytiska förmågan.
Du som söker bör vara serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad, och flexibel. Du är en person som klarar av att skifta fokus och vid behov prioriterar om din dag utan problem. Du har en lagspelaranda samtidigt som du levererar i ditt självständiga arbete, behåller en professionell inställning och följer instruktioner och rutiner noggrant. I övrigt krävs mycket goda datorkunskaper och i Officepaketet
Du kommer att utgå från nyrenoverade lokaler vid motala ström i Norrköping.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god. För rätt person finns goda möjligheter till inflytande över arbetssätt och utveckling av arbetsuppgifterna.
Rollbeskrivning
• Orderhantering
• Stor portion administration så som löpande uppdateringar av olika slag, tex prislistor, innehåll på hemsida, sortiment på olika plattformar med mera.
• Kundtjänst i chatt samt mail mot våra e-handelskunder B2C
Vi ser att du har:
• Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet.
• Goda kunskaper i officepaketet
• Mycket god datorvana.
• God organisationsförmåga.
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-12-01ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
Joachim@idealofsweden.comFöretagE-Commerce Invest Sweden AB
AdressE-Commerce Invest Sweden AB
Drottninggatan 4
60224 Norrköping
KontorsadressDrottninggatan 4
Norrköping
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7149003
E-postadress:
info@idealofsweden.com Jobbnummer 2556306
Observera att sista ansökningsdag har passerat.