Admin and Customer Service Representative till European Drug Tes
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av administration och kundkontakt? Nu söker vi en snabblärd, kommunikativ och driven stjärna som är redo för ett kortare konsultuppdrag med start omgående! Är det du? Sök rollen idag!
Publiceringsdatum2021-10-26FöretagetEDTS är det svenska bolaget som ingår i Abbott-koncernen inom divisionen Toxicology, Abbott Rapid Diagnostics. Totalt i vår nordiska organisation Här arbetar ungefär 30 heltids- och 75 deltidskollegor och den största verksamheten finns i Sverige
EDTS är även ett varumärke tillika ett affärsområde inom koncernen som erbjuder kvalitetssäkrade arbetsplatsdrogtester, förebyggande utbildningar och arbete som ger stöd i att motverka alkohol- och drogmissbruk på arbetsplatser runt om i Sverige och Norge. Genom att utveckla policys och handlingsplaner, utbilda chefer och anställda samt genomföra en mängd olika typer av provtagningar på arbetsplatser bidrar de till att skapa en säkrare arbetsmiljö och en produktion utan störningar. EDTS har mer än 30 års erfarenhet från att arbeta med drogförebyggande arbete.
Om tjänstenDu ingår i ett team och kommer att ansvara för administration och support för bolagets testverksamhet.
Dina primära arbetsuppgifter är bland annat
• Hantering av det administrativa flödet för de drogtester som utförs
• Administration av remisser och testresultat
• Telefon- och mailsupport gentemot kunder, samarbetspartners och den interna organisationen
• Administration kring fakturering, post och CRM
• Supportera teamleader i koordinering av provtagare
I teamet ställs stora krav på både samarbetsförmåga och självständighet.
KvalifikationerVi söker dig med erfarenhet från administrativt arbete. God datorvana och möjlighet att snabbt lära sig nya system är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. Vi hoppas att du är en initiativtagande person som vill bidra till att utveckla rutiner och processer. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att hantera flera olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system. Att vara detaljorienterad och strukturerad kommer att vara mycket viktigt i denna roll.
Vi ser vidare att du har vana från att ha arbetat i en roll med kundkontakt, gärna via orderhantering. Vi tror att du värnar om långsiktiga goda relationer och har en social nätverkande förmåga och affärsmässig approach. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du har följande personliga egenskaper
• Du är en serviceinriktad och engagerad medarbetare
• Du är självgående och handlingskraftig
• Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete
• Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga
Tillträde, omfattning och anställning
Tjänsten är på heltid med kontorstider måndag till fredag och start är omgående. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd av EDTS. Uppdraget är en visstidsanställning till och med 31 augusti 2022.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på (mailto:
amanda.wyser@hero.se).
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 6069244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.